nynne Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 jeg bestilte endel prøver fra pure luxe, og fikk svar på smail om at pakken ble sendt 28.sept. Det er jo over 2 uker siden nå.. hvor lang tid har leveringstiden vært når dere andre har bestilit?
Karamba Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg fikk varene etter ca 2 uker, så du de dukker nok opp snart...
Kvist Skrevet 13. oktober 2006 #3 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg bestillte på nett natt til søndag, fikk mail om at pakken var sendt mandag og hadde den i hus neste lørdag, altså totalt mindre enn en uke Fornøyd!
Gjest KATTAstrofe Skrevet 13. oktober 2006 #4 Skrevet 13. oktober 2006 Min tok tre uker, men det er et halvt år siden.
Gjest Norwegian Blue Skrevet 13. oktober 2006 #5 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg bestilte for over tre uker siden og den har ennå ikke komt. Synde deg pakken, jeg trenger ny sminke!
nynne Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 19. oktober 2006 da er pakken kommet, tok 3 uker ja;)
MONSTERneeta Skrevet 19. oktober 2006 #7 Skrevet 19. oktober 2006 Det tok litt tid før jeg fikk min. Sikkert litt over 2 uker.. Men det er verdt det med den billige frakten Er det bare jeg som synes konsistensen var fryktelig rar på kremfoundationen? Er jo nesten som å ta på seg billig teatersminke..
Ciara Skrevet 19. oktober 2006 #8 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg har bestilt derfra tre ganger. De to første gangene kom pakken på en uke. Denne gangen tok det tre uker. Jeg tror det må ha kommet et eller annet i veien nå, og satser på at det blir like raskt som før igjen.
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2006 #9 Skrevet 19. oktober 2006 Det tok litt tid før jeg fikk min. Sikkert litt over 2 uker.. Men det er verdt det med den billige frakten Er det bare jeg som synes konsistensen var fryktelig rar på kremfoundationen? Er jo nesten som å ta på seg billig teatersminke.. ← Den er ekkel ja, derfor bruker jeg bare pudderfoundationen derfra, den elsker jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå