Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har her jeg sitter på meg en nydelig diamantring samt en armring i sølv som jeg har fått fra mine nå eksmann. Smykker som jeg liker veldig godt, men gir visse assosiasjoner. Hva gjør dere som ikke lenger er sammen, lar dere smykkene fra "fortiden" ligge eller bruker dere dem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gitt bort noen smykker som jeg fikk av min eksmann, noen jeg bruker jeg fortsatt. Bortsett fra forlovelsesringen (nydelig), beholdt jeg simpelthen de smykkene jeg likte best og ga bort resten, etter en stund falmer assosiasjonene, ved bruk blir smykkene "ufarlige".

Skrevet

Endel av smykkene etter min ex bruker jeg. Men allianseringen med diamanter har blitt liggende i skuffen. Tror jeg skal få den laget om hos gullsmeden til øredobber til jenten mine.

Skrevet

Min ex. dumpet meg, og han var ikke grei med meg fordi han visste jeg ville ha ham tilbake, og likevel utnyttet han det ved å fortsette å ha sex - det er utnytting når han vet at den han dumpet ikke ville ha brudd.

Klarer ikke å gå med noen smykker/ring fra han, det gir dårlige vibber :tristbla:

Skrevet

Har på meg to ringer fra to forskjellige ekser, som jeg har et ukomplisert forhold til. Men jeg har en diamantring i hvitt gull liggende, som jeg fikk av en eks som behandla meg virkelig dårlig. Så det spørs vel litt hvilke assosiasjoner man har til vedkommende...

(Nå ser jeg at det må virke som jeg har en hel GJENG med ekser... :ler: )

Skrevet

Nei, men jeg går med et smykke jeg fikk av ex-svigerforeldrene.

Gjest glamourgirl
Skrevet

Kommer an på eksen, og setting smykkene ble gitt i.

Skrevet

Jeg gav tilbake de fleste smykkene, hender jeg bruker et par av armbåndene og har fortsatt en klokke jeg fikk, men ellers ble det feil for meg å bruke noe jeg fikk som en kjærlighetserklæring av eksen.

Skrevet

Jeg bruker både en alliansering, en annen ring i hvitt gull, klokker og smykker som jeg har fått fra ex! Har ingen dårlige minner fra forholdet, så jeg ser ingen grunn til å la være.. ;)

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Nå har jeg vel ingen ordentlige exer eller noen dyre smykker, så jeg er egentlig ikke kvalifisert til å svare her. Men jeg er også ganske pragmatisk anlagt, så tror jeg ville brukt smykkene bortsett fra en evt. forlovelsesring. Hvis en ny kjæreste hadde problemer med at jeg brukte smykkene, kunne jeg tatt opp saken til vurdering.

Skrevet

Jeg bruker smykker,armbånd,ørepynt og ringer - det gjør meg ingen ting. Men kommer kanskje an på hvilke minner man har fra forholdet/ene?? For meg er det ting som ikke har annen verdi enn at jeg er veeldig glad i pynt :)

Gjest Gjest_*Enigma*_*
Skrevet

De smykkene jeg har fått fra eks-kjærestene mine er de smykkene jeg er aller gladest i og som er aller mest meg, så de bruker jeg veldig ofte. Jeg har bare gode følelser for eksene mine, så det kunne ikke falle meg inn å kvitte meg med dem på noen måte. Kan ikke tenke meg at jeg kunne kvittet meg med eller latt være å bruke smykker bare fordi den jeg fikk smykkene av skulle vist seg å være en dust.

Skrevet

nei, støp de om når du kan, eller om du kjenner noen som skal reise til østen, lag noe annet av det.

Skrevet

Synes du skal beholde de jeg :)

Ser ingen grunn til å gi de bort, spesielt om du liker de :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...