Gå til innhold

Julebord sessong!(snart)

Anbefalte innlegg

Skrevet

uff..jeg går rundt å tenker på alt jeg skal i desember..(for min del har jeg heldigvis ingenting i november). Skal på julebord med jobben..de jeg studerer mer..stort familieselskap..familieselskap til kjæresten..blir helt gal jeg når jeg tenker på "Kjolejakten"..

Har jo kjempemange kjoler i skapet mittt..men man har jo alltid lyst på noe nytt..også tenker jeg at jeg vil bruke nyy sminke..prøve noe nytt..osv...har allerede begynt å titte litt etter kjoler...

hvordan er det med dere?

Skrevet

Har foreløpig kun et julebord jeg skal på og det er med jobben min. Regner med at det ihvertfall blir et julebord til, et uformelt et med venner. Skal ikke på julebord med min samboer da de kun har uten følge (kjipinger!!).

Jeg ligger faktisk godt an i år når det gjelder antrekk. Kjøpte en nyyydelig kjole da jeg var i Praha for 3 uker siden. :) Kjøpte den på Zara. Skulle gjerne lagt ut bilde av den men finner den ikke på nettsidene deres.

Skrevet
Har foreløpig kun et julebord jeg skal på og det er med jobben min. Regner med at det ihvertfall blir et julebord til, et uformelt et med venner. Skal ikke på julebord med min samboer da de kun har uten følge (kjipinger!!).

Jeg ligger faktisk godt an i år når det gjelder antrekk. Kjøpte en nyyydelig kjole da jeg var i Praha for 3 uker siden.  :) Kjøpte den på Zara. Skulle gjerne lagt ut bilde av den men finner den ikke på nettsidene deres.

Hmm..søren enda en ting..når du sa det kom jeg på at kjæresten også skal på julebord..og de pleier å ha med følge! :sjarmor: ...blahh enda en kjoleee.

Heldig du!!!

Skrevet

Mine planer er: Skal ikke på julebord med jobben. (bare en kjip fyllefest for de aller mest ivrige på jobben, vi betaler nesten hele greia selv, og det er bare altså de mest rølpete som pleier delta) Jeg skal ikke på julebord med min forlvoede, for hans jobb har heller ikke julebord med følge, og jeg tror ikke han har planer om å gå selv heller (samme stil som hos oss, diiiger offentlig arbeidsplass, og felles julebord for de som gidder melde seg på, typsik "klikker" man ikke kommer inn i) Jeg skal ikke på noe stort familieselskap med hverken min eller hans familie før jul heller (vi bor jo i helt andre deler av landet enn våre familier, og min familie ser vi ikke i jula heller)

Jeg skal jo feire JUL da, og nyttår, og en ny kjole hadde sikkert gjort seg. (Jeg er dog på en helt annen "kjolejakt" for tiden, etter en lekker, hvit sak med slep...) Men planer for dette har jeg i alle fall ikke.

Jeg lever visst et kjedelig liv...

Gjest KATTAstrofe
Skrevet
Jeg lever visst et kjedelig liv...

Samme her. Skal bare på ett julebord, og har tenkt å bruke en kjole jeg kjøpte i fjor. Såfremst jeg ikke vinner i lotto :)

Skrevet

tror ikke jeg skal kjøpe 5 forskjellige kjoler for å si det sånn..kommer til å bruke noen av de jeg har..har jo nesten ikke brukt de heller..men har fortsatt lyst på 1-2 nye! :legrine: Gleder meg også..liker jo å pynte meg..og julebord er gøy!!

Skrevet
Hmm..søren enda en ting..når du sa det kom jeg på at kjæresten også skal på julebord..og de pleier å ha med følge! :sjarmor: ...blahh enda en kjoleee.

Heldig du!!!

Eh, hvorfor skal du ha en ny kjole for hvert julebord?? Det er jo ikke de samme folka, og hvem på julebord er det som husker hva andre har på seg? Ikke jeg , iallefall ikke etter at alkoholen har gjort sitt inntog... :ler:

Skrevet (endret)

Jeg var i Thailand i sommer og fikk sydd meg to kjoler, en i syrinfarget silkesateng og en i et sort stretchstoff, så det blir nok julebordkjoler i år. Er litt usikker på om kjærestens julebord er med følge, men jeg skal i alle fall på to stykker.

Har maaaange kjoler, men har lyst på denne: http://www.warehouse.co.uk/pws/ProductDeta...?ProductID=1844 når jeg reiser til London i desember.....

Endret av Rosenrød
Skrevet
Eh, hvorfor skal du ha en ny kjole for hvert julebord?? Det er jo ikke de samme folka, og hvem på julebord er det som husker hva andre har på seg? Ikke jeg , iallefall ikke etter at alkoholen har gjort sitt inntog... :ler:

kremt leste du innlegget mitt over ditt?

Skrevet

Jeg aner ikke om julebordet til jobben til sambo er med følge jeg, men jeg har peilet meg ut en fin sort en på H&M, bare de får den inn igjen.. Kanskje klassen skal ut og spise og, da kan jeg jo eventuelt bruke den samme.. :)

Skrevet

sjefen vil legge julebordet til ett spa i år, så middag, så ut på fest i tigerstaden, -om vi orker...

Skrevet
sjefen vil legge julebordet til ett spa i år, så middag, så ut på fest i tigerstaden, -om vi orker...

DEILIG!

Skrevet
kremt leste du innlegget mitt over ditt?

Ops da! hehe... :sjenert:

Jeg må forresten også begynne å tenke på en kjole....hm.....

Skrevet

Wow! Dere er skikkelig heldige! At jobben din tar seg råd til det. Jeg også vil! :sur:

Forrige julebord var vi på fridays..... :tristbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...