Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Om man skulle finne på å gå utendørs med dette skjørtetpå, hvilke sko (og strømper for den saks skyld) passer til???

Endret av Frk. Stella
Videoannonse
Annonse
Gjest squeeky
Skrevet

Hehe...så ikke lenken...det er jo et litt sporty skjørt da....svarte semskete støvletter som går opp til kneet, med stilletthæl....dedt blir bra...og så en svart feminin topp, så det skjørtet "mykner" litt :)

Skrevet

Ikke min stil..men ser ut som et bomullsskjørt..den sporty varianten..jeg ville tatt "lave" joggesko som er litt "fine"..altså litt flate ovenifra..eller søte ballerina sko som passet til stilen..ikke noen fra dinsko med blomster på feks.

Pumps osv passer ikke til synes jeg..det som kunne ha vært kult til et sånt skjørt er strømpebukse..leggvarmere og pumps..

Skrevet
Hehe...så ikke lenken...det er jo et litt sporty skjørt da....svarte semskete støvletter som går opp til kneet, med stilletthæl....dedt blir bra...og så en svart feminin topp, så det skjørtet "mykner" litt :)

Jeg ville ikke brukt stilletthæler til et sånt skjørt tror jeg..mener det kræsjer litt..

men det er meg. Tror man lett kan se "billig" ut da..

Gjest squeeky
Skrevet

Oh...stilletter er flotte...men ikke sånne RÅhøye...sånne slanke, tynne hæler...

Skrevet
Ikke min stil..men ser ut som et bomullsskjørt..den sporty varianten..jeg ville tatt "lave" joggesko som er litt "fine"..altså litt flate ovenifra..eller søte ballerina sko som passet til stilen..ikke noen fra dinsko med blomster på feks.

Pumps osv passer ikke til synes jeg..det som kunne ha vært kult til et sånt skjørt er strømpebukse..leggvarmere og pumps..

:Nikke: Enig! Siden det er et sporty skjørt så ville jeg også gått for lave sko...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...