Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 Har datet en kvinne en stund. Hun har vært relativt ivrig på å sende sms og ville møtes. Så helt plutselig har denne aktiviteten avtatt en del. Så må det nevnes at hun har vært mest pågående i forhold til å "bli sammen", mens jeg har holdt igjen. Hva kan det bety? Har hun mistet interessen? Eller vil hun lokke frem mer initiativ fra meg?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 Har datet en kvinne en stund. Hun har vært relativt ivrig på å sende sms og ville møtes. Så helt plutselig har denne aktiviteten avtatt en del. Så må det nevnes at hun har vært mest pågående i forhold til å "bli sammen", mens jeg har holdt igjen. Hva kan det bety? Har hun mistet interessen? Eller vil hun lokke frem mer initiativ fra meg? ← "merkelige signaler"?? Herregud, hvis du ikke har holdt igjen så tror hun vel at du ikke er så interessert. Hvorfor i alle dager skulle hun gidde å gjøre det hun tror er å mase på deg da??? Jesus, mannfolk assa! Men alvorlig talt: er du virkelig interessert i henne eller er du bare nysgjerrig? For hvis du er interessert så syns jeg du skal vise det - tydelig! Så finner du fort ut om hun har mistet interessen eller om hun bare har inntatt en meer avventende holdning.
Scapa Skrevet 13. oktober 2006 #3 Skrevet 13. oktober 2006 Det tror jeg nok ikke du får et skikkelig svar på hvis du ikke spør henne rett ut!! Tror nok det er bedre enn å gruble for mye. Hun har iallfall vist interesse - og uten respons,daler jo ofte interessen fort...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå