Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 bra mascara å anbefale? ønsker meg fyldige laaaange vipper......
Gjest squeeky Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 Den nye; Telescope eller noe sånt...ta et godt strøk med den, og fyll på med den fra "Geisha" Masterpiece....de to sammen, gir det RÅ vipper
Kiama Skrevet 13. oktober 2006 #3 Skrevet 13. oktober 2006 masterpiece fra Max factor er iallefall jeg veldig fornøyd med
Gjest squeeky Skrevet 13. oktober 2006 #4 Skrevet 13. oktober 2006 Ja, det er den jeg mener....men tar du på den nye Telescope først så blir effekten råbra
FashionySara Skrevet 13. oktober 2006 #5 Skrevet 13. oktober 2006 masterpiece fra Max factor er iallefall jeg veldig fornøyd med ← Den synes jeg ikke er noe bra hvis man bruker den ALENE..men den funker fint som underlagsmascara. Hvis du ønsker en ekstremt look..anbefaler jeg feks denne under..så cliniques NYESTE..(HAR ALDRI likt clinique når det gjelder mascarer eller annet sminke..)men denne er en BOMB!!! Eller så er jo ysl noe også.
Gjest Kanelia Skrevet 13. oktober 2006 #8 Skrevet 13. oktober 2006 Lancome Hypnose, Diorshow og YSL effet faux cils er alle bra. Jeg liker Lancome Hypnose aller best.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå