Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lever idag sammen med sambo. Og elsker det!! Men de siste ukene, så har jeg begynt å flørte/ intressert i en venninne.. det er ikke bare når jeg har sex, jeg tenker på henne, men hver dag.. Det er som jeg er forelsket..Hvis dette fortsetter så kommer vi til å havne i senga eller noe.. :overrasket:

jeg blir glad når jeg får meldinger aav hun, og selvom hun lever med sin samboer. Dette er den eneste jenta jeg har hatt slike tanker om, men gud for ei jente :sjarmor:

Jeg er litt nysgjerrig på hva som kan skje, men jeg vet at vi begge vil "det "sammen...

Vet ikke hva jeg vil frem til med dette innlegget, men er det noen som har vært i en slik stuasjon?

hjelp?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe annerledes enn om du skulle bli forelsket i en annen mann. Du har noen valg:

-Fortsette å bo sammen med din samboer (som jeg går utfra er en mann), og la forelskelsen i venninnen gå over.

-Bo sammen med samboer og ha et forhold til venninnen på si'.

-Gå fra samboer og innlede et åpent forhold til venninnen.

Sikkert noe som vil gi deg et råd om at mannen din kan være med på leken også. Personlig synes vil jeg ikke ha sex med mer enn én person av gangen. Men det er jo en mulighet for deg eller andre.

Skrevet

Nei, jeg vil ikke dele kjæresten min med noen i sengen. Det som skjer der er mellom oss.. Det er vår tid sammen, og vår intimitet!

Den eneste muligheten jeg ser, (som forsåvidt er umulig, og ikke godkjent) er å ha henne på si.. Men det er jo akkurat det samme som å være utro, og det vil jeg ikke være!

:grine:

Kroppen skriker etter å ta på henne!

Skrevet

Men hvem er DU? Er du jente eller gutt? Det kommer utrolig dårlig fram i innlegget ditt her....

Skrevet

Spiller egentlig ikke noen rolle hvilket kjønn du er....

i livet ditt vil du møte flere som slår pusten utav deg, som får deg til å rødme og som vekker følelser i deg du ikke trodde du hadde.

Det skjer med alle.

Da er det viktig å velge rett.

Når det skjer så må du tenke over hva du har i samboeren din, hvilke følelser han vekket i deg i begynnelsen og om dette er noe du er villig til å miste.

Hvis du bestemmer deg for å bli hos mannen din er det beste å holde kontakten med den som tenner deg sånn på lavest mulig nivå.

Forhåpentlig vis går det over av seg selv når du ikke gir det næring.

Håper det hjalp deg litt da... :klem:

Guapa

Skrevet
Nei, jeg vil ikke dele kjæresten min med noen i sengen. Det som skjer der er mellom oss.. Det er vår tid sammen, og vår intimitet!

Den eneste muligheten jeg ser, (som forsåvidt er umulig, og ikke godkjent) er å ha henne på si.. Men det er jo akkurat det samme som å være utro, og det vil jeg ikke være! :grine:

Kroppen skriker etter å ta på henne!

Her gir du svaret selv. Du vil ikke være utro mot mannen din, og da må du jo bare la den forelskelsen gå over. Husk at jo mer du "dyrker" den ved å tenke på den og snakke om den, jo lengre vil den vare. Prøv å la være å tenke så mye på dette. Vi vet alle hvordan det er å være forelsket, også ulykkelig forelsket, og også det at en i forelskelsens rus tror ingen andre har følt det akkurat slik før... Det går over på et tidspunkt. Og for ikke å friste skjebnen, vil det være lurt å unngå venninnen en stund. Du må bruke gangsynet ditt nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...