Gjest gjesta Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 heisann har ei jente på år som biter fingerneglene så langt ned at det ser helt grusomt ut... ser ikke ut som hun har noe vondt utenom vist det er snakk om skinn langs neglkantene,,,,, vil gjerne at hun skla slippe å bite negler,,,, for det ser grusomt ut og det ser veldig vondt ut...... hva kan jeg gjøre? har prøvd noe som heter go negl,, det smaker vondt men det hjelper ikke mye,,,,, hjeeeeeeeeeeeelp
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 Denne får jeg følge med på, for sliter med samme problemet med min datter. Har også prøvd det jeg kan
Gjest *-*Pinky*-* Skrevet 13. oktober 2006 #4 Skrevet 13. oktober 2006 Eneste som hjalp på meg var att alle sluttet å få meg til å slutte. Jeg har nå av og til perioder som jeg biter i... Det er som regel visst jeg blir veldig redd, irritert, sint ++ Men de er sjeldne.
Gjest gjesta Skrevet 13. oktober 2006 #5 Skrevet 13. oktober 2006 uff ja legger merke til meg selv oxo at vist jeg biter neglene mine så er det fordi jeg ser en SKUMMEL film på tv............ men jeg synest jenta mi biter til alle tider jeg....... og nå har hun nesten ikke negler igjen på fingrene sine...... uff å uff det ser sååååå vondt ut..... noen som har noen gode forslag på hva som kan hjelpe...?
Gjest Søt Skrevet 13. oktober 2006 #6 Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Ho hooO.. da har jeg et godt råd.. jeg har biti negler siden jeg var liten, og en dag smurte moren min meg med denne Har ikke biti siden!! Endret 13. oktober 2006 av Søt
Kayli Skrevet 13. oktober 2006 #8 Skrevet 13. oktober 2006 Datteren min bet også negler da hun var litt mindre. Jeg kjøpte go`negl på apoteket, smurte på flere ganger for dagen. Etter en kort periode var det slutt på bitinga!
Gjest gjesta Skrevet 13. oktober 2006 #9 Skrevet 13. oktober 2006 Ho hooO.. da har jeg et godt råd.. jeg har biti negler siden jeg var liten, og en dag smurte moren min meg med denne Har ikke biti siden!! ← Hjelper ikke. Han blir vant til smaken og biter videre. Slik var jeg og.
Litt Lost Skrevet 13. oktober 2006 #10 Skrevet 13. oktober 2006 Ikke gjør som min mor. Hun maste og maste og maste, hvor mye vet jeg i grunn ikke for jeg husker ikke hvor mye hun styrte med dette, men det føles mye ut. Jeg husker hun en gang sa: "hvis du ikke slutter nå trenger du ikke komme til meg for hjelp når du er voksen". Den dag i dag går jeg aldri til min mor og snakker med henne når jeg har det vanskelig - og jeg tror det har noe med akkurat det utsagnet jeg husker så godt hun kom med.
Krista83 Skrevet 13. oktober 2006 #11 Skrevet 13. oktober 2006 Om du smører med godnegl en gang om dagen så bør det vell iallefall minke på bitingen. Eller så kan faktisk noe som litt neglelakk være et alternativ. Trenger ikke ha noe fargen men en blank en eller noe... Da blir hun så fin at hun ikke vil bite lenger Så tar du også neglelakk på så er det en mor datter ting...
Fru Blå Skrevet 13. oktober 2006 #12 Skrevet 13. oktober 2006 Jenta mi er veldig opptatt med å pynte seg. Så når jeg lovet henne nelelakk på neglene, hvis hun sparte de lange, sluttet hun med bitingen.
Gjest Søt Skrevet 14. oktober 2006 #13 Skrevet 14. oktober 2006 Hjelper ikke. Han blir vant til smaken og biter videre. Slik var jeg og. ← WHAT??? Vant til smaken?? Hvordan går det?
Saeria Skrevet 14. oktober 2006 #14 Skrevet 14. oktober 2006 Det går fint an å venne seg til smaken. Det smaker bare løvetann. Det funka ikke i det hele tatt på meg heller. Smaken heftet meg ikke. Jeg la kunstige negler, eller støpte da, og jeg var bitefri lenge. men nå i det siste har jeg vært kjempestressa og har bitt ned alle neglene mine. Dog jeg har ikke bitt de så korte som jeg gjorde før.
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #15 Skrevet 15. oktober 2006 WHAT??? Vant til smaken?? Hvordan går det? ← Går å fint så
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå