Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har man "lov" til å gjøre når man er i et forhold?

Jeg tenker på feks klem, kyss på kinnet, sitte på fanget, danse rolig....

Hvor går liksom grensen synes dere?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å gi noen en klem er vel greit. Jeg bruker ikke å kysse noen andre på kinnet, sitte på andres fang, eller danse veldig rolig med noen. Hadde ikke likt om mannen min gjorde det heller...

Skrevet

Jeg mener man har lov til å gjøre det som man uten problemer ville kunne gjøre med partner tilstede. Det vil si har du gjort noe du ikke vil fortelle om til partner, har du gjort noe du ikke bør gjøre (med mindre partner er ekstremt sjalu)

Skrevet

Vi var på hyttetur en gang, og sånn plutselig sto sambo og dansa litt smååfrekt med bestevenninna mi.. Jeg reagerte ikke akkkurat da, (hadde blitt litt teit) men sa ifra når vi la oss at jeg ikke var så særlig fan av det.. tror ikke han gjør det igjen.. Gi ei jent en klem er vel ok.. Han sa også en gang; halla baby! til ei (møkka) kjerring.. Anyways.. Sambo var veldig flørtete før, ,og elsket å danse, tok bare litt tid før han forsto at han måtte legge singeltilværelsen sin bak seg.. sitte på fanget ,syns jeg heller ikke noe om..

Skrevet

Kommer veldig an på settingen, men i utgangspunktet er alt over ok syns jeg.

Skrevet

Så lenge jeg kan gjøre det foran den jeg er sammen med er det greit. Det samme motsatt vei.

Jeg har venner jeg godt kan danse sakte sammen med og sitte på fanget til, men det kan jeg også gjøre foran typen.

Skrevet

Det varierer veldig fra forhold til forhold, så disse grensene må du og den du er sammen med sette i fellesskap.

Gjest Gjest_Frk Åberg_*
Skrevet
Å gi noen en klem er vel greit. Jeg bruker ikke å kysse noen andre på kinnet, sitte på andres fang, eller danse veldig rolig med noen. Hadde ikke likt om mannen min gjorde det heller...

Støtter denne.

Gjest squeeky
Skrevet

Jeg er av generasjonen som gjerne kan gi kyss på kinnet til begge kjønn...om sambo hadde danset litt frekt(ikke rolige danser da) med en god venninne, så hadde jeg ikke reagert. Jeg danser gjerne med kompisene hans også(ikke rolige vel og merke).....

Ellers lever jeg etter regelen; Hva jeg gjør må han kunne gjøre...og omvendt for hans del. Så da er det tilliten som sparker inn...vi vet hvor grensene går. Å sitte på fanget til en kollega ser jeg ikke som det største problemet.

Klart; En har to roller. En når man er ute med kjæresten og en når en er ute alene...Jeg flørter gjerne litt, og det gjør sambo også. Alle trenger å være litt "singel" av og til og vite at en fremdeles er attraktiv på markedet. Så lenge en vet hvor grensene går, bryr jeg meg lite om hva sambo gjør på byen....

Skrevet

Grensen går der du setter den.

Gjest squeeky
Skrevet
Veldig bra sagt, squeeky, helt enig!  :klappe:

:bukke:

Hehe :sjenert:

Skrevet

Det meste er vel lov, bortsett fra utroskap. Dvs kyssing, sex og klåing.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...