Fru.U Skrevet 13. oktober 2006 #1 Skrevet 13. oktober 2006 Nå har jeg kjøpt Redken Anti-Snap etter å ha lest så mye bra om den her inne. Jeg har slitt hår etter 1xbleking og 2xfarging på kort tid. Så, hvor mye bør jeg ha i hver gang og hvor ofte bør den brukes? Veldig takknemlig for svar her!
Gjest Deception Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 Det kommer jo an på hvor langt håret ditt er, men hvis du har langt hår, burde 2-3 pumper være bra. Da jeg brukte Anti-Snap, brukte jeg den annenhver dag.
Gjest Lanyah Skrevet 13. oktober 2006 #3 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg brukte den hver dag. Hvor mye avhenger av hvor langt hår du har og hvor du vil ha det henne. Jeg hadde det i hele håret, mens andre har den kun i tuppene. Det er vanskelig å vite hvor mye mengde en skal ta, men husk at det skal ikke mye til!
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #4 Skrevet 13. oktober 2006 du skal helst bruke fuktighet opp vis håret ditt er veldig slitt. jeg bruker anti snap og så prepen fra redken clear eller soft end fra all soft redken. Vis ikke blir det stivt og enda tørrere.som jeg gjorde sist.forsto ingenting ,og håret ble bare sprøere og sprøere.
Gjest Lanyah Skrevet 13. oktober 2006 #5 Skrevet 13. oktober 2006 du skal helst bruke fuktighet opp vis håret ditt er veldig slitt. jeg bruker anti snap og så prepen fra redken clear eller soft end fra all soft redken. Vis ikke blir det stivt og enda tørrere.som jeg gjorde sist.forsto ingenting ,og håret ble bare sprøere og sprøere. ← Kan føles sånn, men egentlig så skal slitt hår mest ha proteiner og tørt hår ha fuktighet, tørt hår og slitt hår er egentlig 2 forskjellige ting...! For å si det kort så jobber proteiner på innsiden\oppbyggingen av håret, òg fuktighet jobber med utseendet. Så et hår som er slitt bør først å fremst få proteiner slik at det får bygget seg opp, viss håret kjennes stivt så er det ikke fordi det er tørt...! Kan kombineres med fukt, det gjør mangen..., det går an å ha tørt hår i tillegg. Men fukt kan ògså hjelpe på med den stive følelsen...! 1
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #6 Skrevet 13. oktober 2006 Helt enig med Leanyah! Anti snap er helt super,nå kjøpte jeg kuren i Extreme seren og(blå krukke) Den er også kjempe god! Hadde All Soft kuren sist, men den bir for tung for håret mitt.
Fru.U Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 17. oktober 2006 Supert. Takk for svarene. Håret mitt er slitt så nå skal eg bare være snill med det!
sophiaM Skrevet 3. januar 2011 #8 Skrevet 3. januar 2011 Tar denne tråden opp igjen Har hatt den i skapet en stund siden håret virket sprøtt etter å ha brukt den. Er det noe jeg gjør feil da? Tok den i håret etter dusj, og lot det tørke inn uten å skylle ut, det er det som står på flasken i hvertfall. Noen som har tips til hvorfor det føles tørrere? Kan det være det med proteiner som trekker inn, som det blir sagt over her?
La Papesse Skrevet 3. januar 2011 #9 Skrevet 3. januar 2011 Hvis du mangler fuktighet og ikke proteiner, kan Anti-snap i håret føles hardt og stivt/sprøtt. For du har gjort alt riktig:-) Hva slags hår har du?? Krøller, tykt, fint??? Og har du fargebehandlet håret, striper??
sophiaM Skrevet 3. januar 2011 #10 Skrevet 3. januar 2011 Har ganske tynt hår. Striper det lysere hos frisøren, og har brukt Redken extreme deep fuel før, som er i samme serien. Håret mitt knekker ganske lett, og er litt slitt i tuppene. Deep fuel funket kjempebra for håret mitt, og jeg antar at siden de er i samme serie så gjør de samme nytte. Det er vel proteiner i begge kurene, selvom dette er leave in.
La Papesse Skrevet 3. januar 2011 #11 Skrevet 3. januar 2011 Jeg har og veldig tynt og fint hår. Noen ganger spesielt på vinteren, blir håret mitt litt "hardt", men fortsetter med Anti-snap. Jeg tar da noen ganger, ca 1 til 2ganger i uken, enten fuktighets balsam, eller leave inn. Det blir veldig bra:-) Om du er Redken fan, så har de Clair Moisture serien, litt lettere produkter enn All Soft, som jeg syntes blir ALT for tungt til mitt hår.. I Kerastase har du veldig gode produkter i Nutritive serien:-)
Djungelvrål Skrevet 4. januar 2011 #12 Skrevet 4. januar 2011 Jeg har denne, men skjønner ikke hva den skal gjøre med håret mitt...synes det bare blir glattere..
Gjest Serena Skrevet 4. januar 2011 #13 Skrevet 4. januar 2011 (endret) Bra forklaring på bruk av anti snap. Endret 4. januar 2011 av Serena
Gjest Borghild Skrevet 4. januar 2011 #14 Skrevet 4. januar 2011 Jeg brukte anti snap før for mange år siden før jeg fant ut at Redken tester på dyr. Nå bruker jeg noe lignende fra Fudge som er dyrevennlig. Kan ikke huske hva den heter, men det skal jeg alltids finne ut av. Bruker det kanskje to ganger i uka kun i tuppene.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2011 #15 Skrevet 16. mai 2011 Tar opp igjen denne tråden.. Jeg bruker også anti-snap, men bare i tuppene. Synes tuppene fremdeles er litt tørre og sprøe, selv etter å ha brukt anti-snap i mange uker, ca to ganger i uka. Er det noe mer jeg kan bruke i tillegg, blande med anti-snap? Skal jeg bruke en fuktighetskur kanskje? Helst noe som ikke skal skyldes ut. Har tenkt litt på denne populære oljen, husker ikke hva den heter.. Trenger sårt hjelp til å få fine og myke tupper. Klipper tuppene ganske ofte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå