Gå til innhold

Er det sånn framtiden blir...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Leste i et Vi Menn-blad at hos mange amerikanske menn er det blitt svært populært å kjøpe seg en reallike sex-dukke for å kose seg med. De foretrekker dukken framfor ekte damer. Ikke maser hun, ikke klager hun, ikke eldes hun, og hun er villig til sex nårtid som helst. Flere menn sa at dukken var deres livs kjærlighet. Jeg synes de virker veldig avstumpet, men dukken har tydeligvis en funksjon i livet deres. :ler:

http://www.realdoll.com/dolls.asp

Videoannonse
Annonse
Gjest Gorgonzola
Skrevet
Leste i et Vi Menn-blad at hos mange amerikanske menn er det blitt svært populært å kjøpe seg en reallike sex-dukke for å kose seg med. De foretrekker dukken framfor ekte damer. Ikke maser hun, ikke klager hun, ikke eldes hun, og hun er villig til sex nårtid som helst. Flere menn sa at dukken var deres livs kjærlighet. Jeg synes de virker veldig avstumpet, men dukken har tydeligvis en funksjon i livet deres.  :ler:

http://www.realdoll.com/dolls.asp

Nå finnes det nok en god del amerikanere som ikke er de skarpeste knivene i skuffen. Uten at jeg kan dokumentere det nevneverdig er nok andelen "mindre smarte" større i den amerikanske befolkning enn i endel andre land (tenk bare på alle som stemte på Bush og Arnold f.eks.).

At noen av de drøyt 100 millinoner amerikanske menn har funnet ut at livet med ei plastdokke er tingen for dem er det vel ingen grunn til å bli bekymret av.

At noen tusen av Norges drøye 2 millioner kvinner velger å leve alene er vel også helt ok (gjelder selvsagt menn også men der er det nok færre som velger det).

At Vi Menn selger flere blader er vel strengt tatt gevinsten her (for dem altså).

Vi andre kan trygt leve som vi gjør og ikke bekymre oss nevneverdig.

Subjektiv betraktning: Hadde heller kjøpt meg både bikkje og undulat og kjøpt en pronofilm eller to i måneden fremfor ei plastdokke :legrine:

Skrevet

Det skal visstnok være enda mer populært i Japan. Der har de til og med "dukke-bordeller" der man kan leie et rom med en dukke for en time eller så.

Men det kan kanskje komme par til nytte også. Hvis en av partene vil ha trekant, mens den andre ikke vil, kan dette bli kompromisset...

Skrevet

Hvor skal man oppbevare den? Den blir jo for stor for nattbordskuffen :klø:

Skrevet
Hvor skal man oppbevare den? Den blir jo for stor for nattbordskuffen :klø:

Du henger den opp i boden, ved siden av barnas skiutstyr :ler:

Ikke en dum ide med en slik dukke. Hvis jeg kjøper en slik en til min mann, slipper jeg da å være med i familiebesøk til svigers???

Skrevet

I japan får man sikkert tak å dåkker som ser ut som sånne mangafigurer og :P De folka der borte er jo helt gærne :ler: De lager mye kult da, så jeg elsker dem!

Skrevet

Hehehe :ler: Vet egentlig ikke om det er mer tragisk enn komisk. Men det eneste dukken kan gi, er seksuell (fysisk) tilfredsstillelse, men psykisk tilfredsstillelse er det bare en ekte kjæreste som kan gi ;)

Gjest Solveigh
Skrevet

Dæven så naturtro disse dukkene var :overrasket: og de kan jo tydligvis plasseres i alle ønskelige stillinger også..... hmm, må si jeg ble smule imponert nå :rodme:

Skrevet
Nå finnes det nok en god del amerikanere som ikke er de skarpeste knivene i skuffen. Uten at jeg kan dokumentere det nevneverdig er nok andelen "mindre smarte" større i den amerikanske befolkning enn i endel andre land (tenk bare på alle som stemte på Bush og Arnold f.eks.).

Hvorfor er en dum om en kjøper seg en dukke?

Det skal visstnok være enda mer populært i Japan. Der har de til og med "dukke-bordeller" der man kan leie et rom med en dukke for en time eller så.
Ahh, japanesere er med andre ord enda dummere enn amerikanerne. :ler:
Skrevet

De som kjøper seg dukker og påstår at de er bedre enn ekte kvinner er dumme. Og så er de noen svin.

Skrevet

Briefing på gang? Jeezez.

Skrevet
Kan da ikke være særlig mye annerledes enn at jenter bruker dildoer?

Jo. Det finnes f.eks flesh light som er mer i samme gate som en dildo/vibrator er for oss.

Det er uektelig noe annet med en barbiedokke i menneskestørrelse. ;)

Forøvrig var ikke den siden bare rettet mot menn - fantes en plastikkmann der og.

Gjest Anonym...
Skrevet

Ser da ikke dumme ut disse her. De kan selvsagt ikke erstatte ekte vare, men det er sikkert ikke dumt...

Skrevet

Et opphisset kvinnekjønn som nettopp har blitt penetrert vil i mange tilfeller se slik ut like etter akten. Kjønnsleppene er da ikke sammenklistret. Kan faktisk ikke forstå den nedlatende holdningen enkelte her viser. Vi jenter syns da det er helt legalt med dildoer og vibratorer, så hvorfor reagerer vi så negativt på leketøy for menn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...