Gå til innhold

Strap on!

Fremhevede innlegg

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Jau. Jeg var 17 og usikker og ble med på det fordi han var jo sååå kjekk :ler:

Angrer faktisk litt i dag. Det var ikke så fett å ligge der på senga med en sort ståpikk opp av skrittet mitt og observere hans rosa rumpehull viet seg uuut og iiiinn og uuuut og iiiiinnover mens han red oppå meg med en feminin stønnemine i ansiktet.

Ja, det satte sine spor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har eksperimentert litt med en eks, men ikke med strap-on. Det var mer med små vibratorer og slikt, og han likte det veldig godt.

Mannen min er veldig eiekjær når det gjelder rumpa si, jeg får ikke nærme meg den, og det er helt greit. Han er ikke spesielt gira på analsex "rette" veien heller, så det er kanskje bare så enkelt at han ikke tenner spesielt på rumpesex... Men om han ville hadde jeg vært med.

Så lenge det er noe vi begge to kan ha glede av, og ingen blir skadet, er jeg med. :-D

Skrevet

(har nok selv en fordom ovenfor menn om at altfor mange av dem er homofobe og dermed frykter å kunne like noe analt av redsel for kanskje å ødelegge sin fobi  :ler: )

Dette er ikke en fordom du har, men et faktum. Dert er jo fortsatt slik at de fleste menn tenker slik du sier. Jeg tenkte selv sånn for lenge siden, men nå digger jeg anal stimulans av ymse slag

Skrevet
Å se en voksen mann ligge å skreve som en baby
Og når du ligger der og skrever, så ser du ut som..?

Tror kanskje "baby" er det siste jeg ville assosiert med et blottet manneskrev. :ler:

Jeg har aldri prøvd denne aktiviteten selv, men kunne gjerne gjort det.

Skrevet
Og når du ligger der og skrever, så ser du ut som..? 

Tror kanskje "baby" er det siste jeg ville assosiert med et blottet manneskrev. :ler:

Jeg har aldri prøvd denne aktiviteten selv, men kunne gjerne gjort det.

Da burde du prøve ! ! !

Skrevet

Jeg har også prøvd det på sambo. jeg digga det rått , kjentes ut som jeg eide hele verden der og da.

Og til dere som sammenligner det med en baby....skjerp dere , dere har jo ikke prøvd en gang.

Her i huset er vi da hekta på litt wild sex , det må sies :)

Skrevet

Skulle gjerne ha prøvd dette her ja. Jeg synes det faktisk er ganske deilig med analstimuli, men den skulle ikke vært så stor da.

Prøvde en gang med en ganske stor dildo, det var litt vondt å få den inn, men det var sinnsykt deilig når jeg hadde kjørt den inn og ut noen ganger. Hadde litt vondt i etterkant også, men det var jo deilig når det sto på...

Skrevet

Ja, det har vi prøvd noen ganger. Han liker det, og jeg liker det. Ikke akkurat noe vi gjør hver gang, men det er godt når vi er i det humøret. Husker ikke hvem som foreslo det første gang.

Skrevet

Et lite strap-on sidespørsmål; ikke en som skal opp i rumpa på mannen, men en til å sette på seg selv med vibrator på - noen som har dette? Erfaringer? Vi satt og diskuterte dette i går, og fant ut jeg må kjøpe dette, for tenk så gøy om han bedriver doggy på meg mens den bzzer og går :hoppe: Sukk-. Lønning tirsdag. Må vente :sur:

Skrevet

Du blir trangere med en dildo i rumpa. (Bare sånn siden du snakket om at det var trangt i doggy i den knipetråden.)

Skrevet (endret)

Jeg skal da for faen ikke ha noe i rassen mann! :D Det er snakk om en slik morro sommerfugl eller noe slikt som skal sitte foran og holde min klitt okkupert. Skrekk og gru, nei det hullet der er hemmelig og privat og finnes ikke. Ikke får jeg lov å knipe mer heller, for nå har vi greid å slite den i stykker igjen :grine:

Endret av Ferskvannsblekksprut
Skrevet
Det er snakk om en slik morro sommerfugl eller noe slikt som skal sitte foran og holde min klitt okkupert.

:idesmil:

• 2 uker senere...
Skrevet

Anal stimuli er godt hvis man gjør det rett.

Både menn og kvinner har "lystnerver" der bak. Hvis en mann liker anal stimuli er ikke det synonymt med homofili.

Jeg liker godt tanken på å bli tatt med en "strap on" og har ingen motforestillinger med å prøve dette.

Men dette er jo bare meg. Kan ikke tale for alle......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...