Gå til innhold

Strap on!

Fremhevede innlegg

Gjest Lurer??
Skrevet

Er det noen jenter her som har tatt mannen deres analt med en strap on??

Hva ville dere ha trodd hvis mannen deres hadde tent på dette?

Spurte mannen min om hva han syntes om dette, og han sa at: "hvis du vil, så vil jeg". Hva ville dere sagt da??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg som mann ville gjerne ha prøvd ut dette (hvis den ikke er for stor).

De jentene jeg har vært sammen med har tent på å få en finger i anus når vi har hatt sex. Det samme gjelder meg, selv om jeg aldeles ikke er homofil. Men jeg går ut i fra at det er en av de erogene sonene som vi begge deler.

Jeg vil si at dette kan være et lite spennende krydder i et sexliv. Hvis du reagerer på at han ville prøve det ut, tror jeg heller du burde ha reagert hvis svaret var nei. Det var et kreativt innspill fra din side, og det finnes langt værre ting man kan gjøre sammen seksuelt. Ser på dette om ganske uskyldig morro.

Tror ikke du trenger bekymre deg for at han er homofil, hvis det er slik du vinkler spørsmålet ditt.

Skrevet

Dette er "krydder" i sexlivet og har ingen ting med homofili å gjøre. Jeg er har fått finger og dildo i rompa av dama mi. Så lenge det er gutt og jente og man setter grenser sammen, så er alt normalt. Vi gutta må nok ha et lite ønske om å være underdannig for å tenne på dette, men jeg tror vi er mange....

Skrevet

Noe av det som er spennende med sex er å eksprementere, i hvertfall etter fylte 30. Hvorfor ikke la damene gjøre ting med oss menn? Det må jo ikke være sånn at det er kun damer som skal nyte av forskjellige stillinger, settinger og fantasier. Jeg har erfaring med strap-on. Ikke hver gang vi har sex, men når lysten og settingen er riktig. Har opplevd noen av de største orgasmene på denne måten. Har man lyst har man lov. Oppfordrer alle som har denne fantasien til å prøve.

Skrevet

Dette er helt klart noe damene på KG ikke er interessert i å drøfte. Enten om det er pga erfaring, alder eller at man kun er ute etter å være i fokus selv. Det krever at dama er den aktive for en stund og ikke har direkte nytelse, er det grunnen tro??? Er det noen damer med erfaringer eller som synes det hadde vært kult og morro å prøve??

Skrevet

Vi har ikke prøvd. Prøvde med en finger en gang, men det falt visst ikke i smak.. Jeg gidder ikke mase mer om det før han spør selv..

Skrevet
Dette er helt klart noe damene på KG ikke er interessert i å drøfte.

neihei?

fordi damene ikke svarer med en gang?

vel, jeg kan fint drøfte det jeg, men jeg eier ingen erfaring på området.

jeg er i stor grad aktiv selv når jeg har sex og digger å finne måter å få mannen til å gå av skaftet, men selv de mest eventyrlystne mennene jeg har vært seksuellt aktiv med, har ikke hatt noe ønske om noen særlig tilnærming analt.

(har nok selv en fordom ovenfor menn om at altfor mange av dem er homofobe og dermed frykter å kunne like noe analt av redsel for kanskje å ødelegge sin fobi :ler: )

å ta en mann bakfra, er ikke noe jeg selv hadde kommet på tror jeg, rett og slett fordi jeg ikke tenner på det i seg selv, ergo måtte det vært noe jeg visste mannen tente på, DA hadde det vært aktuellt.

Skrevet
Dette er helt klart noe damene på KG ikke er interessert i å drøfte. Enten om det er pga erfaring, alder eller at man kun er ute etter å være i fokus selv. Det krever at dama er den aktive for en stund og ikke har direkte nytelse, er det grunnen tro??? Er det noen damer med erfaringer eller som synes det hadde vært kult og morro å prøve??

Ja, synse, synse :ironi:

Jeg kan kun svare for meg selv, tenk. Men svare kan jeg ;)

Jeg tenner ikke på å være dominant, min mann tenner ikke på å få noe i rompen og sammen så fører disse to tingene til at jeg jublende kan løpe rundt å synge:

"Jeg slipper å knulle min mann i rompen med en strap-on" :hoppe:

Er det grunn god nok for deg eller _må_ vi putte noe inn i toeren?

Noe jeg har gjort utallige ganger før, men da var det i min toer og med andre menn.

Jeg har prøvd å få min mann til å like analsex, og han prøvde _en gang_ for min skyld. Men han måtte bare gi seg midt i akten, han fikset det bare ikke og det må jeg respektere. Egentlig er det ganske behagelig å ha en mann som ikke er analfiksert. De aller fleste menn jeg har møtt er nettopp det, med det resultat at jeg en periode trodde det var normalt at det å bli knullet i toeren tilslutt var "meningen" med sex.

Jeg er veldig glad for at min mann ikke vil at jeg skal bruke strap-on på han. En eks av meg tente på dette og maste konstant om det. Men tanken byr meg imot og det gjorde snart han også ;) Å se en voksen mann ligge å skreve som en baby eller med stumpen i været er totalt turn-off. For meg er det eneste som funker en DOMINANT mann. All the way.

Jeg gjør ALDRI noe som frastøter meg i sengen.

Sånn,-et langt, utfyllende svar. Punktum ;)

Skrevet

Dersom min partner tente på det, ville jeg ikke vært uvillig til å prøve, men psykisk og fysisk tillvenning må selvsagt til først.

Skrevet
Ja, synse, synse :ironi:

Jeg kan kun svare for meg selv, tenk. Men svare kan jeg ;)

Jeg tenner ikke på å være dominant, min mann tenner ikke på å få noe i rompen og sammen så fører disse to tingene til at jeg jublende kan løpe rundt å synge:

"Jeg slipper å knulle min mann i rompen med en strap-on" :hoppe:

Er det grunn god nok for deg eller _må_ vi putte noe inn i toeren?

Noe jeg har gjort utallige ganger før, men da var det i min toer og med andre menn. 

Jeg har prøvd å få min mann til å like analsex, og han prøvde _en gang_ for min skyld. Men han måtte bare gi seg midt i akten, han fikset det bare ikke og det må jeg respektere. Egentlig er det ganske behagelig å ha en mann som ikke er analfiksert. De aller fleste menn jeg har møtt er nettopp det, med det resultat at jeg en periode trodde det var normalt at det å bli knullet i toeren tilslutt var "meningen" med sex.

Jeg er veldig glad for at min mann ikke vil at jeg skal bruke strap-on på han. En eks av meg tente på dette og maste konstant om det. Men tanken byr meg imot og det gjorde snart han også ;)  Å se en voksen mann ligge å skreve som en baby eller med stumpen  i været er totalt turn-off. For meg er det eneste som funker en DOMINANT mann. All the way.

Jeg gjør ALDRI noe som frastøter meg i sengen.

Sånn,-et langt, utfyllende svar. Punktum ;)

Godt svart. Du har erfaring også. Tror dette er hva de fleste kvinner kan slutte seg til og spesielt avsluttningen (for meg er det eneste som funker en Dominant mann). Tradisjonen tro....

Gjest Gjest_Frk Johansen_*
Skrevet

Jeg bruker finger av og til på sambo og han på meg. Nå har vi kjøpt oss strap on som vi ved et par anledninger har brukt for å glede meg, men neste gang er det hans tur. Han er ikke homofil men som noen er inne på her, litt krydder og tøying av grenser, ellers blir det jo kjedelig! Mener ikke at man skal tøye grenser hele tiden, hvis noen reagerer på ordbruken min om å tøye disse, men det blir jo noe nytt som man må prøve for å se om man faktisk setter pris på det! Kjør på, prøv det ut og se. Enkelt og greit, tror ikke du plutselig sitter der med en homofil mann for det!

Skrevet

Jeg har bare brukt en finger på kjæresten min...... til nå

men har med tidligere kjærester blitt kåt av tanken på at jeg faktisk kunne ta dem, men jeg har aldri truffet noen som likte "rompekos" før nå....

og med tid å stunder kommer vi nok til å prøve dette...

det viktigste med sex er at det skal være godt!!!!!!!!!

Skrevet

Jeg har ikke kunnet tenkt meg å knulla samboeren min i ræva. Men jeg har brukt andre hjelpemidler på han. Og det er helt greit. Men jeg kunne lissom ikke tenkt å ta på meg den rollen. Så vi gjør mye annet da hvertfall. Så han får hvertfall nytelsen av noe annet om det så ikke er strap on.

Så vi klarer oss veldig fint.

Vi er veldig flinke til å snakke ut om fantasier og prøve ut, selv om vi må sette noen grenser under akten. Første gang jeg faktisk skulle gjøre noe slikt på han var det ikke han som var nervøs men jeg. Men nå er det helt greit.

Kanskje noen mannfolk bør snakke opp om dette da slik dere gjør her?

Kvinnene vet ikke at dere vil det så lenge dere ikke sier det.

(gjelder seff begge veier)

Men jeg syns det er som oftes kvinner som snakker om fantasier.

Men kan hende jeg tar feil

Skrevet

Kjøp deg filmen "Bend over boyfriend".

Da får du både tips og likesinnede ;-))

Gjest Gjest_Ida__*
Skrevet

Hadde han ønsket det så hadde jeg absolutt vært med på å prøve, jeg har til og med spurt men han er overhodet ikke interessert , så da dropper vi det ;)

Skrevet

Vel, det finnes altså strapon vibratorer med en p.. til henne og en litt tynnere en til han. Jeg kan love at det er vilt og godt for begge :-)) Selvsagt etter grundig oppvarming og at holdingene til det er de rette.

Har selv en fantasi om å ta en kvinne bakfra, mens jeg selv bli tatt bakfra av en anne kvinne med strap-on. Sikkert ikke så praktisk gjennomførbart i virkeligheten, men fungerer fint i fantasien.

Hilsen lekelyst !

Skrevet

Har bare prøvd buttplugg, men kunne gjerne bli tatt med strap-on hvis den bare var liten (og ikke så ut som en pikk :rodme:).

Skrevet
hvis den bare var liten (og ikke så ut som en pikk :rodme:).

Det var jo litt søtt sagt. :ler:

Skrevet

... Synes forresten at det er flott at Alexander og Cephalus er åpne om dette. Det står det respekt av. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...