Gå til innhold

Slør og sånt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg maser i vei om disse slørene og tiaraene :roll:

Lurer bare på om noen har erfaring med å sy slør selv? Lurer på om dette er vanskelig? Ellers: hvor langt slør hadde dere? Lurer også på om det selges noe mange sølvtiaraer egentlig?Har inntrykket av at de fleste er av perler som selges? Fikk et tips om augustbrud (at hun lager) De var fine, men jeg er egentlig ute etter sølvfarget tiara. Litt enkel, siden kjolen min er ganske enkel.Hope for help.. :forvirra:

Er egentlig ganske blå på slike bryllupsting :oops:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde slør til gulvet, litt lenger enn kjolen, og i samme gråfarge som kjolen. Enkel sølvtiara med blanke stener kjøpte jeg på Glitter for 150,-.

Skrevet
Fikk et tips om augustbrud (at hun lager) De var fine' date=' men jeg er egentlig ute etter sølvfarget tiara. Litt enkel, siden kjolen min er ganske enkel.[/quote']

Jeg lager tiaraer, det stemmer og jeg kan også lage den i sølv. Sender deg en PM med en link.

Skrevet

Hei!

Min tiara er av "diamanter".

Hvitt gul og strass...

Ikke noe gult gull.

Kjempefin.

Jeg kjøpte den på Bella Donna i Oslo!!

Lykke til med jakten på tiaraen da..

-tiara er jo viktig.. VI er jo litt prinsesser den dagen :heiajente:

Skrevet

Se her - her er iallefall en del tiaraer:

www.bryllupsweb.no/bryllupsshop-tiara.html

www.kikki.no/t_lee.htm

Jeg har absolutt ingen erfaring med å sy slør - har aldri tenkt på det heller... :D

Men jeg skal sannsynligvis ha langt (til gulvet) enkelt slør i chiffon (er chiffon på kjolen også).

Lykke til!

Skrevet

jeg er også litt gira på å gjøre en del selv, og har kikket litt på tidligere sider i forumet. jeg fant blant annet denne siden med masse linker, bla. hvordan lage tiara og slør selv. kanskje du kan få noen tips herfra? lykke til!! klem fra meg

Skrevet

Tusen takk, du over her. Akkurat det jeg var på utkikk etter! trodde jo det skulle være så vanskelig å lage slør selv, men det der så jo relativt lett ut :D Dete r jo sånn ca 1450 kr billigere enn å kjøpe slør, og mye morsommere! :Nikke: Men jeg tenkte på en ting: hvordan fester en sløret på hodet da? skal en la det hege litt tau på hver side slik at det er mulig å feste det i håret eller? :forvirra: Iallefall, takk for linken. den var kjempenyttig! :hoppe:

Skrevet

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: Jeg har visst lagt dette innlegget veeeldig mange ganger inn på sida... Hvordan i allverden sletter en disse innleggene da? Fikk bare til å redigere denne... :oops: Tidligere har det vært sånn at det sto hvis innlegget var lagt inn, men det gjorde det ikke denne gangen. Så jeg trykte i vei på "ok" og trodde at det var noe galt med maskina mi eller noe.. Datageni :hoho:

Skrevet

Tusen takk, gjesten over her. Akkurat det jeg var på utkikk etter! trodde jo det skulle være så vanskelig å lage slør selv, men det der så jo relativt lett ut :D Dete r jo sånn ca 1450 kr billigere enn å kjøpe slør, og mye morsommere! :Nikke: Men jeg tenkte på en ting: hvordan fester en sløret på hodet da? skal en la det hege litt tau på hver side slik at det er mulig å feste det i håret eller? :forvirra: Iallefall, takk for linken. den var kjempenyttig! :hoppe:

Gjest Afrodite
Skrevet

Hei Arielle!

Ja, vi kan ikke alle v're data-genier.. :oops:

Jeg ror det er vanlig aa feste sloeret med spenner. typiske s[nne spenner de brukte mye foer i tiden. Ikke haarlus (det gaar sikkert det og), men saann liknende haarboerste-spenne. tror kanskje det var en lang forklaring... :-?

Lykke til med syingen - blir spennende aa foelge med paa resultatet. :D

C :briller:

Skrevet

jeg vil tro at du må bruke en slags spenner, men jeg er ikke akkuratt noen ekspert på slikt.... du kan jo kanskje sende en mail til hun som har lagt ut "oppskriften" og spørre - var det ikke mailadresse på sidene hennes?? eller du kan føre med frisøren eller den som skal ordne frisyren din. lykke til i hvertfall, du kommer til å bli nydelig!!

Skrevet

Puh.. noen hadde slettet alle innleggene mine.. tror jeg la ut den samme meldinga 8 ganger eller noe.. :oops:

Ja jeg får prøve å se om jeg finner på noe lurt, skjønner hva dere mener med sånne gamle "kam-spenner" ja.. får se om jeg får tak i et par sånne :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...