Gjest Kaya83 Skrevet 13. oktober 2006 #21 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg føler meg dritsexy når gutten spruter meg i ansiktet jeg.. Når jeg ser at han tenner på at jeg er nedsprutet slikt.. AAaaah... Love it
Gjest Uerfaren.. Skrevet 5. november 2006 #22 Skrevet 5. november 2006 Er meget uerfaren på sædemnet, men er det noen som kan forklare meg hva det egentlig smaker?? Tenner litt på tanken å la han sprute meg i ansiktet, men vet ikke helt om jeg tør??? Bare spør.......
Gjest Jeg! Skrevet 2. desember 2006 #23 Skrevet 2. desember 2006 synes det smaker beskt og salt jeg....men det er typen min. Andre menn smaker sikkert annerledes.
Morea Skrevet 2. desember 2006 #24 Skrevet 2. desember 2006 Til siste spørsmål: litt beskt, mest salt (men har hørt at det kan være mer eller mindre av det ene eller det andre, etter hva man spiser/drikker etc) Angående spruting hist og her så svelger jeg gjerne, og han tenner på å komme på overkroppen min for eksempel, men ansiktet... vet ikke helt. Han har ikke spurt om å gjøre det, men føler at det ikke ville være noe turn on for meg (men villig til å gjøre det, sikkert). Dersom det ikke tar meg til himmels direkte så er det jo veldig ok hvis det tenner han og jeg ikke synes det er direkte ekkelt. Man gir og tar mener jeg, innen parforholdets grenser.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå