Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har prøvd denne fargen?

Jeg har tidligere farget håret selv med lys gyldenbrun fra natea, men synes den ble alt for mørk for meg. Nå begynner fargen å gå ut, og jeg kvier meg egentlig litt for å farge det selv igjen pga det aldri blir sånn jeg håper og alltid for mørkt. Men i dag så jeg denne fargen, sjokoladebrun fra Decore. Og den så så fiin ut :D I tillegg så jeg at den var midt mellom en 6'er og en 7'er, mens lys brun var en 5'er, det blir jo en del lysere. Jeg vil ha lys sjokoladebrun... men ikke mørk :)

Lurer på om det er noen som har prøvd den, ogkan fortelle meg om sine erfaringer. (jeg har mellomblond som naturlig farge)....

Alle svar mottas med stor takk!! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Prøvde den for et par år siden, og den var veldig fin på meg. Men den er mørk altså.

Skrevet
Prøvde den for et par år siden, og den var veldig fin på meg. Men den er mørk altså.

Oki, men 6-7 er jo egentlig ganske lyst hos frisøren? er fortsatt frista til å prøve den... så så fin ut.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Ja, jeg vet ikke jeg. Hadde forresten striper i håret samtidig som jeg farget i den fargen, og håret så fremdeles mørkt ut. Men det er jo bare å prøve å se.

Skrevet

Dytter denne opp i håp om at noen flere har prøvd den fargen...

Skrevet

Jeg ville prøvd 5'eren dersom jeg var deg. Lenge siden jeg farget håret mørkt hjemme, men det blir alltid mørkere enn hva man tror. Hvis det blir for lyst har du jo fremdeles muligheten å farge over med en mørkere farge.

Skrevet

Jeg pleier å farge håret med 4, men ikke alle av disse hjemmefargene følger dette systemet (5-lys brun, 4-brun, 3-mørk brun osv, altså jo mindre tall, jo mørkere farge) Vet iallefall at Casting opererer med helt andre tall...

Anbefaler å kjøpe hjemmefarge hos frisøren, det er utrolig nok billigere enn på parfymeri også (dobbelpakker) :)

Skrevet
Jeg ville prøvd 5'eren dersom jeg var deg. Lenge siden jeg farget håret mørkt hjemme, men det blir alltid mørkere enn hva man tror. Hvis det blir for lyst har du jo fremdeles muligheten å farge over med en mørkere farge.

5 er jo mørkere enn 6 og 7... :) Men jeg får ikke dette til å stemme uansett jeg, for 8 er jo blond!! Da burde ikke en farge som ligger mellom 6 og 7 være så mørk. Nok en gang: merkelig hvor vanskelig det skal være å få farga seg LYSEbrun. kul umulig jo, akkurat som om fargen ikke eksisterer. Farga meg hos frisøren sist. 7´er med innslag av 8, og ble veldig veldig mørk.

Skrevet

Jeg har prøvd den. Det er en fin farve, men som flere er inne på, er den mørk. Det spørs jo hva resultat du er ute etter. Jeg er mørk selv, så jeg fikk ikke sjokk av den.

Skrevet
5 er jo mørkere enn 6 og 7... :) Men jeg får ikke dette til å stemme uansett jeg, for 8 er jo blond!! Da burde ikke en farge som ligger mellom 6 og 7 være så mørk. Nok en gang: merkelig hvor vanskelig det skal være å få farga seg LYSEbrun. kul umulig jo, akkurat som om fargen ikke eksisterer. Farga meg hos frisøren sist. 7´er med innslag av 8, og ble veldig veldig mørk.

Oops, min feil. Ville i alle fall gått hakket lysere, siden alle som har prøvd fargen sier at den er forholdsvis mørk.

Skrevet

Jeg har prøvd de fleste mellom 5 og 7 fra Decore, som ikke er av de rødeste. Sjokoladebrun ble for mørk for meg iallefall. Nå bruker jeg 7.0 og syns det er den beste.

Skrevet
Jeg har prøvd de fleste mellom 5 og 7 fra Decore, som ikke er av de rødeste. Sjokoladebrun ble for mørk for meg iallefall. Nå bruker jeg 7.0 og syns det er den beste.

Hva heter denne, og hvordan blir den? Det er decore sin altså?

Skrevet

Sorry, den heter 7.7 Varm Mellombrun, ikke 7.0.

Jeg syns den er kjempefin, blir lett brun, ikke for mørkl og ikke for rød.

Skrevet
-og ja, det er Decore

Ojsann, det hørtes interessant ut!! Men forbinder mellombrun med mørkere enn lysebrun liksom, og lysebrun er jo en 5 eller? Herregud jeg er forvirra nå. Det er jo en risikosport å farge håret selv, men det burde jo strengt tatt ikke være det. må bare klare å finne den perfekte fargen... Tusen takk for tipset evelina, denne fargen skal jeg sjekke ut!

Skrevet

-det står iallefall 7.7 på pakken jeg har her ;)

Skrevet (endret)

Nå forstår jeg, Evelina! Den heter Kaffe Latte den fargen du mener, ikke mellombrun :) Kunne ikke forstå hvordan mellombrun kunne være 7,7. Men da har jeg kjøpt fargen, og er klar for å prøve.... Hjelp :)

Endret av Taxi
Skrevet

Hva er din naturlige farge da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...