Sin Skrevet 12. oktober 2006 #1 Del Skrevet 12. oktober 2006 Åpner dagboken min med noen av julekortene jeg har laget (eller satt sammen da, av en sånn ferdigpakke fra Panduro ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. oktober 2006 #2 Del Skrevet 12. oktober 2006 De var kjempefin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 12. oktober 2006 #3 Del Skrevet 12. oktober 2006 Kooooselig med juledagbok! Og utrolig fine kort. Hvor har du kjøpt det du trengte for å lage det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sin Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Besøk allerede, så koselig! Jeg kjøpte en pakke med alt man trenger på Panduro, ca 200 kroner for utstyr til å lage 10 kort. Tenkte det var best å begynne med noe enkelt, så kan jeg heller prøve å lage noe helt eget når jeg skal lage flere. Endret 12. oktober 2006 av Sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sin Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Julaften skal feires hos oss i år, og det gleder vi oss selvfølgelig masse til! Jeg er veldig glad i å dekke bord og pynte, så jeg har selvfølgelig begynt å tenke på hvordan det skal se ut;) Fikk en ide på nettsiden til Martha Stewart, tenkte å ha slike, men kanskje med røde tulipaner i stedet? Endret 17. februar 2007 av Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 13. oktober 2006 #6 Del Skrevet 13. oktober 2006 Hvem feirer du julaften med da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 16. oktober 2006 #7 Del Skrevet 16. oktober 2006 Så fine de er - er englene glansbilder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sin Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 16. oktober 2006 Vi skal feire med foreldrene mine, broren min og svigerinnen min, gleder meg. kamela: Takk! Englene er klistremerker. Og ellers har jeg kjøpt halvparten av gavene (har tålmodighet som en femåring når det kommer til å stå i kø i butikker, så det er godt å være ferdig med noe). Mangler gave til: - Mamma og pappa - Bror og svigerinne - Sambos tante og onkel - Sambos besteforeldre - En venninne - Sambo I tillegg til bursdaggaver til pappa, svigermor og sambos lillebror, som alle har burdag i desember(!). Får lete litt i juleforumet etter forslag tenker jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lib Skrevet 16. oktober 2006 #9 Del Skrevet 16. oktober 2006 Litt off-topic kanskje, men ser ut som du har peiling: Ligger det en panduro butikk i Oslo sentrum et sted ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sin Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 16. oktober 2006 Det er en på Karl Johan! Rett ved Arkaden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå