Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 Noen som har vært borti dette? Mobilen viser at den er fulladd, men skrur seg plutselig og ofte av uten forvarsel. Mobilen er 1 1/2 år, og batteriet er det samme som da jeg kjøpte den. Kan det væ're batteriet som er årsaken til dette problemet?
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2006 #2 Skrevet 12. oktober 2006 Det kan det være. Muligens kan det ha skjedd en eller annen kortslutning eller at batteriet rett og slett synger på siste verset. En annen mulighet er softwareproblemer, men da ville du nok ha hatt problemer helt fra telefonen var ny.
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2006 #3 Skrevet 12. oktober 2006 ok, har nemlig kjøpt cen brukt. så vet ikke helt sikkert om dette har vært et problem fra første stund. Men kan hvertfall ikke huske at det var et problem til å begynne med, etter at jeg hadde kjøpt dden. Det har kommet de siste mnd. ene. Kjøpte den nemlig des. i fjor. Har modellen 6260, men finner ikke batteri til den på nokia. no nettbutikken. Kan jeg bruke et batteri fra en annen modell evt.?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå