Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært i pp og har hatt ømme ogsåre brystvorter? Mine er så såre at det er vondt å ha på bh. Skal ha mensen om tre dager. Er dette et tegn pågraviditet? Visste at man ha ømme bryster, men brystvortene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ømme brystvorter en uke før mens...

Skrevet

Beklager å si det, men jeg har det nesten hver gang, men har ikke blitt gravid ennå.

Skrevet (endret)

Jag har ømme brystvorter to- tre dager i forbindelse med eggløsning. Er nygravid, men brystene føltes ikke annerledes denne måneden.. Men vi er jo alle forskjellige, og det er jo mange som er gravide som har ømme brystvorter før de tester... Lykke til!

Endret av Fioletta
Skrevet
Beklager å si det, men jeg har det nesten hver gang, men har ikke blitt gravid ennå.

Samme her!

Skrevet

Jeg hadde ikke ømme brystvorter men hele brystet. Det var annerledes ømt enn vanlig -og jeg var gravid! (i tillegg til mange andre symptom)

Skrevet

Hadde såre brystvorter en periode rundt da jeg regner med el. fant sted, nå er det 3 dager til IKM og jeg merker ingenting... Sikkert litt forskjellig det der..

Gjest hopeful
Skrevet

de venninnene mine som har vært gravid har iallefall forklart at det var hele brystene som var ømme da de le gravid. Altså anderledes enn når de bare hadde ømme brystvorter

Skrevet
Hadde såre brystvorter en periode rundt da jeg regner med el. fant sted, nå er det 3 dager til IKM og jeg merker ingenting... Sikkert litt forskjellig det der..

Såre brystvorter rundt EL tror jeg ikke har noe å si. Det tar noen dager før det begynner å skje noe og jeg tror ikke du merker noe før tidligst etter at egget har festet seg!

Det stemmer nok mer det med ømme bryst ja hopeful!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...