LindaMarie Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 Noen som har vært i pp og har hatt ømme ogsåre brystvorter? Mine er så såre at det er vondt å ha på bh. Skal ha mensen om tre dager. Er dette et tegn pågraviditet? Visste at man ha ømme bryster, men brystvortene?
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg hadde ømme brystvorter en uke før mens...
Cymbidium Skrevet 13. oktober 2006 #3 Skrevet 13. oktober 2006 Beklager å si det, men jeg har det nesten hver gang, men har ikke blitt gravid ennå.
Fioletta Skrevet 13. oktober 2006 #4 Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Jag har ømme brystvorter to- tre dager i forbindelse med eggløsning. Er nygravid, men brystene føltes ikke annerledes denne måneden.. Men vi er jo alle forskjellige, og det er jo mange som er gravide som har ømme brystvorter før de tester... Lykke til! Endret 13. oktober 2006 av Fioletta
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #5 Skrevet 13. oktober 2006 Beklager å si det, men jeg har det nesten hver gang, men har ikke blitt gravid ennå. ← Samme her!
smile Skrevet 15. oktober 2006 #6 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg hadde ikke ømme brystvorter men hele brystet. Det var annerledes ømt enn vanlig -og jeg var gravid! (i tillegg til mange andre symptom)
AnLin Skrevet 15. oktober 2006 #7 Skrevet 15. oktober 2006 Hadde såre brystvorter en periode rundt da jeg regner med el. fant sted, nå er det 3 dager til IKM og jeg merker ingenting... Sikkert litt forskjellig det der..
Gjest hopeful Skrevet 15. oktober 2006 #8 Skrevet 15. oktober 2006 de venninnene mine som har vært gravid har iallefall forklart at det var hele brystene som var ømme da de le gravid. Altså anderledes enn når de bare hadde ømme brystvorter
smile Skrevet 15. oktober 2006 #9 Skrevet 15. oktober 2006 Hadde såre brystvorter en periode rundt da jeg regner med el. fant sted, nå er det 3 dager til IKM og jeg merker ingenting... Sikkert litt forskjellig det der.. ← Såre brystvorter rundt EL tror jeg ikke har noe å si. Det tar noen dager før det begynner å skje noe og jeg tror ikke du merker noe før tidligst etter at egget har festet seg! Det stemmer nok mer det med ømme bryst ja hopeful!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå