latte Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 Er sååå lykkelig om dagen, har verdens beste kjæreste, som i disse dager blir samboer`n min. Tenkte jeg ville glede han når han kom hjem til helga med å gi han en innflyttergave...mest sånn for gøy,og fordi han er litt fotball-idiot måtte jeg bare kjøpe denne... http://www.consumer.philips.com/consumer/c...RCSHP3HKFSESI5P Ikke så romantisk da..men litt sånn typisk gutteting...
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2006 #4 Skrevet 12. oktober 2006 En mann som er fotballfrelst bil antagelig synes denne var toppen av romatikk!! Knallbra!
Gjest Malina Skrevet 12. oktober 2006 #6 Skrevet 12. oktober 2006 En mann som er fotballfrelst bil antagelig synes denne var toppen av romatikk!! Knallbra! ← Skriver under. For han betyr det sikkert mye at du gir han noe HAN blir glad for! Fotball og romantikk går hånd i hånd for mange menn.
Gjest squeeky Skrevet 13. oktober 2006 #7 Skrevet 13. oktober 2006 Knall...(ide til min Manchester United frelste sambo????)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå