Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Masse fine klær

Fikk et tips om denne siden i går. Jeg var klar til å bestille masse, helt til jeg fant ut at de ikke sender utenfor USA :sur:

Men, men, til dere som liker sånne klær, og som liker å kikke...

Og hvis noen vet om noen butikker som fører dette merket så blir jeg evig takknemlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Masse fine klær

Fikk et tips om denne siden i går. Jeg var klar til å bestille masse, helt til jeg fant ut at de ikke sender utenfor USA  :sur:

Det går an å bestille for det. Dette firmaet her gir deg adresse i USA og sender videre til deg i Norge. :)

Skrevet

Argh! Ser at linken min ikke virker enda jeg var det for 3 sekunder siden. Adressa er i hvertfall magnum.no og da kommer man videre til jetcarrier.com

Prøv her da: Postadresse i USA

Skrevet
Det går an å bestille for det. Dette firmaet her gir deg adresse i USA og sender videre til deg i Norge.  :)

Jøss, sier jeg også. Har du prødv det? Nå ble jeg ganske så interessert :)

Skrevet

Har noen testet dette da? At det er seriøst?

Skrevet
Har noen testet dette da? At det er seriøst?

Nå har jeg lest omtale av det firmaet, virker seriøst det. Har allerede registrert meg, og det virker enkelt som bare det (dessverre ..) ;)

Gjest Vilja :-)
Skrevet

Enkelte fine topper, men for dyrt til at det er noe vits i å bestille, for en fattig student iallefall. 700-900 kr for en genser. Med tollen blir det jo ekstra dyrt.

Skrevet

Er det ikke sånn at du slippeer unna med toll når du har en midl adresse i USA? :klø:

Skrevet

Var en del fint, men synes det er for dyrt...

Skrevet
Jøss, sier jeg også. Har du prødv det? Nå ble jeg ganske så interessert  :)

Har ikke testet selv enda, teller på knappene... Er altfor ivrig på netthandel som det er... :sjenert:

En tidligere kollega av meg fikk varer tilsendt fra USA på denne måten rett som det var og hun fikk ikke fullrost de nok.

Tidligere i år var de omtalt i et av de norske motebladene, husker ikke om det var Henne eller Elle eller noen av de andre.

Skrevet (endret)

Det fungerer som bare det, men det er dyrt (synes jeg iallefall). men er jo veldig fint om du føst skal handle en del :)

Endret av Latee
Skrevet
Masse fine klær

Fikk et tips om denne siden i går. Jeg var klar til å bestille masse, helt til jeg fant ut at de ikke sender utenfor USA  :sur:

Men, men, til dere som liker sånne klær, og som liker å kikke...

Og hvis noen vet om noen butikker som fører dette merket så blir jeg evig takknemlig.

De har fantastisk mye fint! <3

Jeg har vært i butikken deres i New York et par ganger, men har dessverre ikke sett noe av det her i Norge.

Skrevet
Er det ikke sånn at du slippeer unna med toll når du har en midl adresse i USA?  :klø:

Du må fortsatt betale mva/toll for det, den blir jo beregnet ved innkomst til Norge, og da er det ingen forskjell på om det sendes som vanlig pakke eller via et slikt firma.

Skrevet
Du må fortsatt betale mva/toll for det, den blir jo beregnet ved innkomst til Norge, og da er det ingen forskjell på om det sendes som vanlig pakke eller via et slikt firma.

Jammen det sto jo inne på siden deres at toll var med i fraktprisen, og det var pene priser

Skrevet
Jammen det sto jo inne på siden deres at toll var med i fraktprisen, og det var pene priser

Det som står er vel at fortollings_gebyret_ er inkludert. Mva. og eventuell toll må man fortsatt betale utenom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...