Gå til innhold

Pronovias kjole

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg var og prøvde brudekjoler i dag. Bestilte time og fikk skikkelig god hjelp. Prøvd ganske mange kjoler som var helt ok, før jeg fant (dvs..hun som hjalp meg fant) to stk som bare var helt NYDELIG.

Begge var Pronovias kjole. Den ene var en veldig blondekjole som jeg absolutt ikke trodde jeg skulle like. Men da jeg fikk den på, kom fnisingen. Deretter prøvde jeg en annen som er litt mer tradisjonell og skikkelig brudekjole..og den var også veldig fin. Falt veldig for den også.

Dersom dere har lyst til å se den ene tradisjonelle er den her:

www.pronovias.com gå videre inn på 2006 kolleksjonen, deretter velger dere "dreams" og deretter inn på side 2. Da er det kjole nr. 4 Impala

Finner dessverre ikke bilde av den andre...Men det er en blondekjole som kunne vært 100 år gammel. Ganske trang til litt under rumpa, før den går ut. Utrolig lekker. Det skal ikke være underskjørt under. Den har et langt nydelig slep.

jovisst...her fant jeg den likevel. www.pronovias.com Gå inn på 2006 kolleksjonen, deretter inn på "Dreams", s. 3 og så er det den 7. kjolen som heter Ideal. Litt vanskelig å se synes jeg. Også er den uten den "jakken"...

Men er det andre her som har Pronovias kjole som kanskje kan legge ut sin?

Og hva synes dere om disse to?

Ingen tvil..brudekjoler er gøy :)

Endret av water1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke valgt meg pronovias-kjole, men skal tvertimot gifte meg i en gaaammel kjole (min mors). Likevel ville jeg bare si; fyttirakkern for noen utrolig lekre kjoler!!! :klappe:

Her i min bittelille by er det ikke noen brudesalong (den har nettopp hatt opphørssalg,- akkurat når jeg begynte så smått å tenke på at jeg skulle dit og prøve kjoler...), så jeg får ikke tatt noen runde og prøvd brudekjoler sånn uten videre. Har så lyst til det, selv om jeg skal bruke min mors kjole. Og det er altså ikke fordi det er langt til nærmeste brudesalong at jeg skal bruke min mors kjole altså! Det er fordi den er utrolig vakker, jeg kledde den, og litt for å ære mine foreldre som feirer 40-års bryllupsdag omtrent samtidig som vi skal gifte oss :)

Den må bare sys litt om, for min mor var så utrolig slank da hun giftet seg... Hadde et innlegg under her om korsett, og det er mye pga kjolen jeg skal ha det (for å få den til å sitte pent...). Jeg er rimelig slank, men har ikke samme timeglassfigur som min mor hadde.

Gjest HP-nerdinnen
Skrevet

kjempe nydelig...

kunne minne litt om min i stil...

bare at jeg hadde demitrios...

Skrevet

Så koselig å giftes seg i sin mors brudekjole :)

Ja, synes de er utrolig lekre begge to. Synes det er kjempevanskelig. Hører gjerne fra flere her som kanskje har noen synspunkter.

Skrevet

Jeg hadde Pronovias kjole den het Jano Dreams side 7 kjole 1.

Nydelig kjole, jeg var virkelig prinsesse for en dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...