Gjest bente85 Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg har søkt på dette på www.win-xp.no Men dem versjonene jeg har lastet ned, er det bare tull med. Med dette programmet kan jeg jo ha skrift på nicket mitt på msn, men når jeg logget meg på idag var fargen borte igjen. Da var det noe galt igjen. Så nå vil jeg ha en Messenger Plus fra en annen side, så kan noen hjelpe meg? Finne en versjon som er helt feilfri. Jeg hadde noe mer også. Kunne gjøre det slik at jeg kunne låse msn, og lukke opp igjen med passord. Jeg kunne lagre samtaleloggene, og i samtaleloggene kunne jeg se hvilken ikoner jeg hadde brukt i chatten Det var mange ting jeg kunne gjøre. Men det var kanskje et tilleggsprogram i tilegg til Messenger Plus. Så jeg vil gjerne ha det igjen. Håper noen kan hjelpe.
Gjest bente85 Skrevet 12. oktober 2006 #2 Skrevet 12. oktober 2006 Også må jeg legge til det da at det er sånn hendelsesregister. Der kan man se når sine kontakter har logget seg på, endret statusen og logget seg av.
Gjest Cowgirl Skrevet 12. oktober 2006 #3 Skrevet 12. oktober 2006 Dette lurer jeg på også, hadde det før.. Veldig fint å se når kontakter var pålogget sist..
Gjest Cowgirl Skrevet 19. oktober 2006 #4 Skrevet 19. oktober 2006 Tror kanskje jeg fant en versjon uten noe tull med her : http://www.msgpluslive.net/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå