Gjest *juli-brud* Skrevet 22. januar 2003 #1 Skrevet 22. januar 2003 Heisann! Er det noen som skal gifte seg 7. juni her? Lurer også på en liten "teknisk" ting... Jeg registrerte meg her nå nettopp og fikk mail om å aktiviseres før jeg kunne logge meg på. Og da vil jeg motta en ny e- mail når medlemskapet er aktiviert. Når kommer mailen Hilsen juli-brud
Gry Skrevet 22. januar 2003 #2 Skrevet 22. januar 2003 Om du har mottatt en mail, trykket på linken i den, og fått opp på skjermen at registreringen er ok, skal du fint kunne logge inn nå. Her kan du finne andre som har registrert sin bryllupsdato hos oss: http://www.kvinneguiden.no/cgi/calendar/calendar.pl :-)
Gjest Anonymous Skrevet 22. januar 2003 #3 Skrevet 22. januar 2003 Eh... Kaller du deg julibrud og så skal du gifte deg 7. juni???
Juni-brud Skrevet 22. januar 2003 #4 Skrevet 22. januar 2003 Ups!!! Snakk om ammetåke Håper admin. kan forandre nicket mitt!!! Takk Gjest!!! Litt flau her ja... :oops:
Tøffa Skrevet 22. januar 2003 #5 Skrevet 22. januar 2003 Vi har planer om å gifte oss i Oslo Tinghus den 7. juni :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå