Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 Er det noen av dere som har prøvdt de 2 farga stripene fra Skzwarkis...noe liknende
Dru Skrevet 12. oktober 2006 #2 Skrevet 12. oktober 2006 Ja, i hvert fall noe lignende. Greit å få noen andre til å legge stripene, tror jeg. Ellers synes jeg kanskje det er litt lite lysning i pakken. Men resultatet blir ikke så verst.
Tristessa Skrevet 12. oktober 2006 #3 Skrevet 12. oktober 2006 Med mindre du ikke er så nøye med resultatet, ville jeg absolutt anbefalt å gå til en frisør for å få det gjort. Var nettopp hos frisøren, og når du ser hvilke muligheter de har for å komme frem til best muligst resultat forkaster man fort alle fremtidige planer om hjemmefarging.
Arwen Skrevet 12. oktober 2006 #4 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg har stripet hjemme både med hette og med diverse andre produkter. Synes hette er helt klart enklest og får like greit resultat av det som når jeg går til frisøren (som også bruker hette på meg)
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #5 Skrevet 13. oktober 2006 det koster jo fort opp i 1000 lappen å gå til frisør da.. De jeg tenkte på er 2 flasker som henger i sammen ,en er karamell og en er gylden. Vannprosenten er jo lav i disse produktene. Men jeg er helst redd jeg skal skjelve på hendene. :smile:
Gjest Tanita Skrevet 13. oktober 2006 #6 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg har brukt å stripe det selv hjemme og det har stort sett gått bra, bortsett fra at det blir mere slitt av å stripe det selv. Men jeg har stripet håret mitt selv for siste gang, da dro jeg ut altfor mange striper, og håret ble så slitt, at mye av det ble slitt rett av. Aldri mer hjemmefarving!
~white lady~ Skrevet 13. oktober 2006 #7 Skrevet 13. oktober 2006 Kan du ikke få en venninne til å gjøre det? Funker bra på meg , iallefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå