Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt en blekrosa coctiailkjole. Stroppeløs og ned til under knærne. Litt sånn ballkjoleaktig med tyllskjørt. I livet er det en sort sløyfe. Skal ha sorte sko, sort sjal og sort veske til. Hilken farge på strømepbuksa bør jeg velge? Er litt i villrede...Var først fast bestemt på hudfarget, men nå vet jeg sannelig ikke.

Videoannonse
Annonse
Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg ville hatt hudfarget eller evt. svart. Tror ikke jeg ville introdusert noen nye farger.

Skrevet

Hvis du finner en skimrende i litt gullfarge er det veldig fint. Vanskelig å forklare, men slike strømper er ofte litt tykkere enn vanlige.

Ellers ville jeg ha valgt en litt lysere enn solbrun. Lindex har strømper i en farge som heter Camel som er veldig fine.

Skrevet

Hei!

Jeg ville ha valgt en sort en! Dødhot.

Den kjolen hørtes utrolig fin ut,da. Hvor har du kjøpt den?

Skrevet
Hvis du finner en skimrende i litt gullfarge er det veldig fint. Vanskelig å forklare, men slike strømper er ofte litt tykkere enn vanlige.

Ellers ville jeg ha valgt en litt lysere enn solbrun. Lindex har strømper i en farge som heter Camel som er veldig fine.

Ikke alle modellene på lindex som finnes i camel..da må du se etter sand..Den fargen blir altfor lys for meg..er mer sunbrown. Ville gått for den..
Skrevet

Litt vansklig der uten å se det.

Er du tvil.: Bruk sort.

Gjest Deception
Skrevet
Litt vansklig der uten å se det.

Er du tvil.: Bruk sort.

Heller motsatt: Hvis i tvil, velg en lys hudfarget strømpebukse. Tynne svarte strømpebukser minner meg for mye om oversminkede flyvertinner fra 80-tallet.

Skrevet

Jeg så for meg kremhvitt et øyeblikk - har gammelrosa klær selv som er veldig fine til det. Hvordan er skoene?

Gjest LilSweetie
Skrevet

Enig med Knurr - jeg så også for meg kremhvitt eller noe offwhite.

Skrevet

Siden det også er svart på kjolen tror jeg det kan bli merkelig med kremhvitt.

Skrevet

Pluss at det i tillegg er en svart tyllkant nederst som ikke vises på bildet.

Skrevet

Ikke sort! Jeg ville valgt hudfarvet, Camel på Lindex er veldig fin. :)

Gjest Deception
Skrevet

Den kjolen er altfor lys i fargen til at svart strømpebukse blir noe fint. Selv om den har en svart sløyfe og en svart blondekant.

Gjest Kanelia
Skrevet
Jeg ville hatt hudfarget eller evt. svart. Tror ikke jeg ville introdusert noen nye farger.

Støtter denne!

Skrevet

Jeg hadde tatt lys..som passer til deg..altså camel/synbrown..

Svart kan gå synes jeg..hvis den er veldig veldig tynn og du skal ha pumps..hvis ikke..=nei til svart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...