Sannasol Skrevet 23. januar 2003 #2 Skrevet 23. januar 2003 Hvorfor spør du om det??? Jeg er 32 år og det er evigheter siden jeg gikk på skolen.....
Gjest Anonymous Skrevet 24. januar 2003 #3 Skrevet 24. januar 2003 i 3 klasse... ja jeg vet at jeg var gammel... men jeg gjorde det aldri i barnehagen en gang.. poenget var at jeg var ikke kul.. så en dag fikk jeg være med den kule gjengen å leke.. så da turde jeg jo ikke å gå på do i friminuttene (tenk om jeg ikke fikk være med når jeg kom tilbake!!) i timene sat jeg med hånda oppe konstant for å be om å få gå på do.. men lærerdama bare overså meg totalt.. så etter å ha "holdt meg" i 4 timer.. så skjønte jeg at det ikke kom til å gå lengere.. så jeg gikk opp til kateteret for å be om å få gå på do.. og da rant det over.. forann hele klassa... skal si jeg ble akseptert av de "kule" etter det, ja.. NOT! lærte i alle fall noe; det nytter ikke å "smiske" seg til noe.. og integritet og det å lytte til seg selv må ikke nedprioriteres (det slår bare tilbake på deg selv)
Gjest Anonymous Skrevet 24. januar 2003 #4 Skrevet 24. januar 2003 Til gjest hva sa lærerinna til det?
Gjest Anonymous Skrevet 27. januar 2003 #5 Skrevet 27. januar 2003 hun spurte hvorfor jeg ikke hadde bedt om å få gå på do :o :o
gutt Skrevet 2. februar 2003 #6 Skrevet 2. februar 2003 På barneskolen var det et par jenter som tissa i buksa mener å husle de fikk melding hjem.
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2004 #13 Skrevet 1. april 2004 Jeg har gjort det en gang.. På barneskolen. Hadde på meg buksedrakt, og rakk ikke å få opp alle knappene før det 'rant over'..
Thomasine Skrevet 1. april 2004 #14 Skrevet 1. april 2004 Ja, hvordan det?! :o Har du? Er det så fælt?! :o
Gjest Not Hot Skrevet 1. april 2004 #15 Skrevet 1. april 2004 Nei jeg har ikke det. Bare lurte på hva som egentlig hendte? Hva så de andre f.eks.?
Thomasine Skrevet 2. april 2004 #16 Skrevet 2. april 2004 Dette var ikke noe stort i mitt liv... Virker som om det er det for deg, lukter litt "kinki"...? :o Det var ikke noe mere spennende enn at en do var tett, de andre var opptatt og jeg klarte ikke holde meg. :-? Kan ikke huske at noen hverken så det eller kommenterte det før jeg fikk gått hjem og skiftet. Spennende?! Fortell noe om deg, da!
Suzy Skrevet 2. april 2004 #17 Skrevet 2. april 2004 Trådstarter; Hvorfor lurer du på dette? Hva skal du med denne informasjonen? :-?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå