Gå til innhold

Innoverbrystvorter

Fremhevede innlegg

Skrevet

På en fest så dro ei skolevenninne av meg ned toppen og viste innoverbrystvorta si.. Utrolig uclassy ting å gjøre, men det er en annen sak..

Nuvel, det så rart ut.. Men altså, når jeg har sex, så eeelsker jeg jo at mannen slikker og suger på brystvortene mine.. Men funker det på samme måte med innovervorter? Og er det vanlig å ha det? :S

Aldri hørt om det før jeg før hun nesten gav meg hjerteinfarkt ved å dra ned toppen.. :hoho:

Videoannonse
Annonse
Gjest glamourgirl
Skrevet

Innovervorter har det med å titte fram og si hallo under akten, og er ikke så uvanlige hvis man ikke har ammet...

Skrevet

Det er faktisk veldig mange som har dette, og de fleste vil nok oppleve at de "titter frem" under sex. For min del gjør det bare helsikes vondt, og ivertfall hvis han prøver å suge på dem.

Gjest glamourgirl
Skrevet
:ler: Hva betyr den hm'en? Du spør, du får svar, og ingen andre enn deg forløbig syns innoverbrystvorter er latterlig, eller ekkelt enda ;)
Skrevet

Tror det er vanligere enn man tror.. Jeg føler meg litt unormal som ikke har struttebrystvorter :sjenert: , men har lært meg å leve med det.. Den stikker seg som regel frem under sex, og typen min har jo en av hver å leke med, så han lider ingen nød ;)

Skrevet

Noen som har et bilde av slike brystvorter? Ikke nødvendigvis dine egne ;) Har aldri sett det før... :sjenert:

Skrevet

Jeg har det, klarte ikke å amme noen av barna fordi brystene rett og slett sprakk opp og jeg begynte å blø. De knopper seg på vanlig måte og det er rågodt når sambo leker med de. Ingen følelser som er borte i så måte her!

Skrevet
Noen som har et bilde av slike brystvorter?

Eksempelbilde.

Et bilde-søk på Google på "inverted nipple" gir mange flere bilder.

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Jeg har også innoverbrystvorter.. :rodme: Det er vel ikke noe problem. Eksen min var ihvertfall glad i suge på dem ;)

Gjest Norwegian Blue
Skrevet
Nuvel, det så rart ut..

Og den var litt sånn, jojo, takk for den... Da føler vi med innoverbrystvortes oss sååå normale. :forvirret: Som Arkana sier er det nok vanligere enn man tror.

Gjest glamourgirl
Skrevet
Og den var litt sånn, jojo, takk for den... Da føler vi med innoverbrystvortes oss sååå normale. :forvirret: Som Arkana sier er det nok vanligere enn man tror.

Var det jeg prøvde formidle i mitt innlegg over her, men ironi er ikke alltid så lett å forstå! (det gjelder ikke deg)

Men altså, og drive å le og herse får meg til å lure på om ikke det er trådstarter selv som har innoverpupp!

Skrevet

Jeg har ikke innoverpupper nei.. Hehe.. Jeg bare lurte liksom, for puppen hennes så så merkelig ut.. Var ikke noe vondt ment..

Jeg har bare så lite å gjøre at jeg sitter å tenker hardt på sånn.. Derfor hmm`inga.. Varemerket mitt.. Haha :sjarmor:

Gjest Norwegian Blue
Skrevet
Jeg bare lurte liksom, for puppen hennes så så merkelig ut..

Det er sånne kommentarer som gjør at folk får komplekser for kroppen sin ;) Håper du ikke sa det til venninna di da.

Skrevet
ah.. det er ikke verre enn det nei =) Takk.. =)

Jeg mente altså at det IKKE så rart ut... Just for the record :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...