Gjest bente85 Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 Noen som vet noe om det, som vil fortelle?
ashera Skrevet 12. oktober 2006 #2 Skrevet 12. oktober 2006 Hva slags slankemidler da? Reseptfrie eller de uten resept? Det finnes to respetbelagte såkalte slankemidler. Reductil og xenical.. Bruk linkene og les om bivirkninger. Andre såkalte "slankemidler", enten det er fra helsekostforretninger og gråmarkedet, ville jeg ha vært mer forsiktig med. De fra helsekostforretninger er som regel uten skadelige bivirkninger. Felles for de godkjente legemidlene og de fra helsekosten er at de anbefaler sunt kosthold og mosjon mens du tar preparatene. Gråmarkedspreparater lover ofte mer, men kan være direkte farlige. De er gjerne midler og/eller medisiner som opprinnelig er ment som noe annet, men som har vektnedgang som bivirkning.For et par tiår siden florerte stoffskiftehormonet thyroxin her, som i overdose vil ha bivirkninger som høyt blodtrykk, søvnløshet menstap og arytmi. Mange av de andre gråmarkedspreparatene er amfetaminbeslektede, og har bivirkninger deretter. Ligg unna.
Gjest bente85 Skrevet 12. oktober 2006 #3 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg vil oppsøke lege for dette her da, og snakke med han. Skal ta det opp på en legetime jeg har snart.
Johanna Skrevet 20. oktober 2006 #4 Skrevet 20. oktober 2006 Hei, vil bare fortelle at det er kommet et til merke på markedet. Dette heter acomplia.
nallemaja Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 Acomlia har visstnok massevis av negative bivirkninger. Men ikke flere enn de andre slankepillene du får hos legen, og om man får sånne piller blir man fulgt opp, kommer på kontroll, måler blodtrykk etc. Acomplia har visst en veldig god og dokumentert effekt etter det jeg leser på nettet. Bare å søke litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå