lillesky Skrevet 12. oktober 2006 #1 Del Skrevet 12. oktober 2006 Jeg har begynt å lage noen julekort (scappe-greier), men plutselig mistet jeg helt inspirasjonen. Noen tips? Gjerne linker og bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 12. oktober 2006 #2 Del Skrevet 12. oktober 2006 Ingen tips og ideer enda (venter på bok i posten), vil bare si at jeg synes du er flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 12. oktober 2006 Takk, kamela! Har lagd et kort nå, og skal ta bilde av det og legge det i juledagboka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sin Skrevet 12. oktober 2006 #4 Del Skrevet 12. oktober 2006 Så fine! Har lagt ut noen bilder i dagboken min jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninni Skrevet 30. oktober 2006 #5 Del Skrevet 30. oktober 2006 Her var det utrolig mange fine julekort!! http://www.papirgleder.no/kreativ/div/artikler/julekort.htm Jeg skal bruke disse som inspirasjon! Nå må jeg bare komme meg på Panduro og handle litt stæsj som jeg trenger *GLÆR SÆ* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 30. oktober 2006 Å, utrolig mye fint, Ninni! Tusen takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå