Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er egentlig god service, og hvor mye service skal en kunne forvente?

Naiv som jeg er trodde jeg at en skulle kunne få en viss grad av service på Living, men der tar jeg tydeligvis feil. Eller kanskje det er jeg som er urimelig?

Jeg har i lengre tid vært på jakt etter et skap som selges på Living. Det har vært i utstillingen lenge, men har vært utsolg i flere måned. Har irritert meg litt over at de fortsatt har det i utstillingen når det bare er utstillingsmodellen de har igjen, men har tenkt at det betyr at de får det inn igjen snart. Spurte først for 3 uker siden om når skapet skulle komme inn igjen. Fikk til svar at skapet var bestillt og at det sikkert kom i løpet av uken. 5 Living-turer senere (!), hvor jeg har fått samme svar hver gang, fikk jeg idag høre at skapet ikke kom inn igjen i det hele tatt. Forundret som jeg ble insisterte jeg på at fyren sjekket på dataen, og da fant han ut at skapet skulle komme inn en eller annen gang i løpet av november. Noe mer presist kunne han ikke si meg. Men han kunne fortelle meg at produsenten var lagt ned, og at dette tydeligvis måtte være et restparti eller noe slikt. Skapet var veldig populært og det var bare et par stk. som nå var bestillt.

Jeg spurte da om det var mulig å bestille/forhåndsbetale for/reservere et skap, evt. bli kontaktet når de fikk inn skapet igjen. Det var ikke mulig. Jeg måtte selv følge med.

Med tanke på at skapet kan komme inn når som helst i november og de forventer at de få skapene som kommer bli utsolgt fort høres det ut som en umulig oppgave. Hvis jeg ikke er innom flere ganger i uken da.

Jeg synes dette er for dårlig! Jeg har da flere ganger i andre forretninger hatt mulighet til å bestille/kjøpe en vare og så bli kontaktet når varen kommer inn. Men på Living lar det seg altså ikke gjøre. Hva er det med Living som gjør at de ikke kan gjøre dette? Er de for store? For billige? For få ansatte? Eller er det rett og slett bare dårlig service?

:sur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det virker som dårlig service, ja :forvirret: Du burde ta det opp med ledelsen, for å høre om dette er vanlig policy eller om noen har gjort en feil.

Skrevet

Dette hørtes jo helt håpløst ut. Vi hadde problemer med at spisestuen vår aldri kom inn til butikk pga vanskelig leverandør, men vi fikk da i hvert fall bestilt den. Det var hos Skeidar.

Skrevet

Å ringe for å høre om møblene har kommet inn er jo en mulighet i stedet for å dra ned dit 5 ganger i uken... Hvorfor gjøre det vanskeligere enn det behøver å være?

Men helt enig, burde være mulig å få reservert/få info om møbelet!

Skrevet

Living har grusomt dårlig service, og jeg kommer aldri mer til å handle der!

Ganske synd egentlig for varene er ganske kule! Vi sleit skikkelig med en vare som viste seg å være skadet da vi kome hjem. Det tok over 1,5 mnd før de kom med en ny. Frekke i telefonen var de også, spesielt en fyr som var særdeles usaklig..

Nei, jeg vil anbefale deg å handle et annet sted..

Skrevet
Nei, jeg vil anbefale deg å handle et annet sted..

Ja, hadde det ikke vært for at de er de eneste som har et slikt skap i eik så skulle jeg ha boikottet hele butikken.

Er drittlei. Alltid noe tull der. Irriterer meg også over alle varene de merker med "Kampanje". (som f.eks. det aktuelle skapet). Det har vært utsolgt i evig tid - (de har bare den ødelagte utstillingsmodellen) - det går ikke ann å bestille - og prisen er den samme som den alltid har vært. Hva i alle dager gjør denne varen til "Kampanje" da?

Skrevet

Vi kjøpte ny sofa på living for ett år siden. Da vi skulle bære den inn i leiligheten knakk det ene benet av. Jeg tok det med til living neste dag, sa hva som hadde hendt og om de visste hvordan jeg kunne få det fikset. Og om de solgte en lim eller noe jeg kunne bruke.

Det eneste jeg fikk til svar var : "Nei, vi selger ikke sånne limer her"!

Jeg ble litt satt ut, hadde nå regnet med at de var mer hjelpsomme!!!

Skrevet

Høres dårlig ut, selv i fotobutikken og på "billige" hobbybutikker o.l klarer de å ringe og si fra når de har fått inn en vare... Ville skrevet en lage til ledelsen og sagt hvordan jeg opplevde det, selv om det virker som det er bra nedprioritert.

Skrevet

Tror det er slik systemet er på Living (uten at det gjør saken noe bedre). Jeg hadde noenlunde samme opplevelse da jeg skulle kjøpe et teppe der for en tid siden; de var utsolgt i den fargen jeg skulle ha og lovet det inn både titt og ofte. Etter noen ukers venting som inkluderte både ringing og oppmøte i butikken, endte jeg opp med å kjøpe noe lignende på Bohus.

Tråden er stengt pga spam. Mette Admin

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...