Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Kattinka
Skrevet

Håper skikkelig at hu frieren til Terje som er fra vestlandet får være lengst mulig med.

Hu er så artig å se på med sin umusikaliske dansing og overforbruk av botox. Hele panna er helt stiv, og er liksom stivna i en halvt overrasket halvt overlegen mine!

Dritbra!

Andre som har noen favorittfriere?

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med deg!

Ho der er kjemperar når eg har sett ho på tv!

Men syns ikkje ho var så verst på bildet overfor!

Min fav er Linn! Ho er så naturleg og fin!

Pluss Michelle! Ho held på å gå i bakken kvar gong Tore ser på ho!

Søte!

Gjest Vilja :-)
Skrevet

Knegg. Tror dere at det er botox altså? Ser ut til at hun forsøker seg på mimikk, men ansiktet vil liksom ikke lystre.

Skrevet
Håper skikkelig at hu frieren til Terje som er fra vestlandet får være lengst mulig med.

Hu er så artig å se på med sin umusikaliske dansing og overforbruk av botox. Hele panna er helt stiv, og er liksom stivna i en halvt overrasket halvt overlegen mine!

Dritbra!

Andre som har noen favorittfriere?

:klem:

Ja, gud, hun er jo i tillegg helt skeiv, trodde hun hadde hatt slag, jeg, men kanskje det er botoxen som har slått feil.

Gjest bondetuppa
Skrevet

Heia hun bergenske jus-studenten som er en av frierne til harald. Det ser ut som om hun smiler med hele seg, og er litt avslappet foran kamera i forhold til de andre som ser ut som sjenerte mumier.

Tror hun er litt eldre enn de andre, men vet ikke hva hun heter...?

:)

Skrevet
Ja, gud, hun er jo i tillegg helt skeiv, trodde hun hadde hatt slag, jeg, men kanskje det er botoxen som har slått feil.

Kanskje brannskade...?

:sjokkbla:

Skrevet
Michelle er min favoritt!

Michelle er en snodig person synes jeg og for noen stirrende øyne hun har :overrasket:

Skrevet

Hun har en tendens til å avbryte Tore Jardar i alt han forsøker seg på å si, Når han har kommet halvveis i en setning kan hun ikke dy seg for å si at hun er såååå enig, og ja det mener jeg og osv. Litt stress.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...