Gjest gjest1 Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 Les noen linjer nedover hva premien i fotokonkurransen er... http://www.budstikka.no/sec_nyheter/article102851.ece Skal iallefall og definitivt ikke delta.
Malama Skrevet 12. oktober 2006 #2 Skrevet 12. oktober 2006 Ok, nå er sikkert jeg blind da, og kan sikkert trenge nye briller (nærsynt er jeg i alle fall, det vet jeg) Men jeg klare rikke se hva premine er jeg, bare at det er "flotte premier". Og det ville ikke i seg selv skremt meg fra å delta, derosm jeg hadde tatt et slikt bilde, og bodde en slik plass at det var naturlig for meg å ha noe som helst med "budstikka" å gjøre, eller hadde hatt interesse av å delta i slike konkurranser da. Nå tar ikke jeg bilder, bor ikke der, og deltar i alle fall ikke i fotokonkurranser, men det er vel en annen sak.. eller, muligens jeg er rar.
Gjest gjest1 Skrevet 12. oktober 2006 #3 Skrevet 12. oktober 2006 Det er sikkert lett å overse, men det som man kan vinne står her (uthevet): "Seerne oppfordres til å sende inn sine naturbilder til programmet via Budstikka.no, og de som har tatt de beste bildene kan vinne flotte problemer."
My Skrevet 12. oktober 2006 #5 Skrevet 12. oktober 2006 Åja, hahaha. Jeg leste "flotte problemer" jeg også!
Malama Skrevet 12. oktober 2006 #6 Skrevet 12. oktober 2006 Ahh, der ser du ja, da er jeg nok lettere blind ja Neitakk, selv ikke FLOTTE problemer har jeg behov for, så da vil jeg i alle fall ikke delta nei
Gjest gjest1 Skrevet 12. oktober 2006 #9 Skrevet 12. oktober 2006 Da har de korrigert det. Kanskje fått tips. Men det stod "problemer". Her en kopi av screenshotet av den originale siden: http://img526.imageshack.us/img526/7344/budstikkavw8.png
Gjest hufse-tufsa Skrevet 12. oktober 2006 #10 Skrevet 12. oktober 2006 Ny versjon av Keiserens nye klær dette eller..? Jeg ser også "premier".
Gjenglemt sykkellås Skrevet 12. oktober 2006 #11 Skrevet 12. oktober 2006 Komisk De journalistene, de journalistene..
Gjest hufse-tufsa Skrevet 12. oktober 2006 #12 Skrevet 12. oktober 2006 Ja. Nå ser jeg det, ja. Tipper h*n som skrev denne feilen får høre det på julebordet, og ellers ved alle mulige anledninger.
Gjest Bellatrix Skrevet 12. oktober 2006 #13 Skrevet 12. oktober 2006 Det står premier her, ja, men det er vel fordi de har rettet det. Tipper dette vil være en gjenganger i "merkelige ting journalister har skrevet".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå