Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her inne som har erfaringer med trionettta og graviditet? Hvorlang tid tok det før dere ble gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg antar du mener etter å ha sluttet på dem da?

Det er nok like indviduelt som etter p-piller generelt.

I snitt tar det 3-6 måneder å få syklusen i rute, og i snitt tar det 6 måneder å bli gravid, da ikke iberegnet nødvendigvis rett etter pilleslutt.

Selv sluttet jeg med trionetta, ikke for å prøve, så at jeg ikke er gravid halvannet år senere bør du ikke bli deppa av, men det tok meg 7 måneder å få eggløsning etter pilleslutt, og enda noen måneder før den var "stabil" (i form av å komme hver syklus. Sykluslengden er fortsatt ikke stabil) Men dette kan jo være mer MEG enn trionetta sin "feil" da...

Gjest hopeful
Skrevet

Jeg har brukt trionetta, før jeg sluttet på dem i mars. Syklusen er fortsatt ute av lage hos meg iallefall. Men tror dette er veldig individuellt. En venninne ble gravid på første forsøk etter trionetta slutt :)

Skrevet
Noen her inne som har erfaringer med trionettta og graviditet? Hvorlang tid tok det før dere ble gravid?

Jeg har gått på Trionetta i 10 år, og fikk stabile sykluser med eggløsning med en gang etter pilleslutt. Testet pos etter 2 mnd, som endte i sa, men har testet positivt igjen i dag, 4 mnd etter pilleslutt. (Jippi :) )Men, som det også er skrevet over her, er dette heeelt individuelt, og man kan ikke sammenlikne seg med andre...

Skrevet

Gikk på Trionetta i ca 5 år før jeg tok siste pille i mai. Hadde "safe-sex" i juni og fikk første "ordentlige" mens da og i juli forsøkte vi...og da satt'n gitt ;)

Skrevet

Brukte de i 3 år, sluttet på de pga bivirkninger og brukte 2 år på å få igjen mens. Antar at om jeg hadde prøvd å blitt gravid hadde det tatt 2-3 år ekstra pga pillene.

Skrevet

Fikk klaff med en gang etter slutt en gang...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...