LindaMarie Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 Noen her inne som har erfaringer med trionettta og graviditet? Hvorlang tid tok det før dere ble gravid?
Malama Skrevet 12. oktober 2006 #2 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg antar du mener etter å ha sluttet på dem da? Det er nok like indviduelt som etter p-piller generelt. I snitt tar det 3-6 måneder å få syklusen i rute, og i snitt tar det 6 måneder å bli gravid, da ikke iberegnet nødvendigvis rett etter pilleslutt. Selv sluttet jeg med trionetta, ikke for å prøve, så at jeg ikke er gravid halvannet år senere bør du ikke bli deppa av, men det tok meg 7 måneder å få eggløsning etter pilleslutt, og enda noen måneder før den var "stabil" (i form av å komme hver syklus. Sykluslengden er fortsatt ikke stabil) Men dette kan jo være mer MEG enn trionetta sin "feil" da...
Gjest hopeful Skrevet 12. oktober 2006 #3 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg har brukt trionetta, før jeg sluttet på dem i mars. Syklusen er fortsatt ute av lage hos meg iallefall. Men tror dette er veldig individuellt. En venninne ble gravid på første forsøk etter trionetta slutt
Fioletta Skrevet 12. oktober 2006 #4 Skrevet 12. oktober 2006 Noen her inne som har erfaringer med trionettta og graviditet? Hvorlang tid tok det før dere ble gravid? ← Jeg har gått på Trionetta i 10 år, og fikk stabile sykluser med eggløsning med en gang etter pilleslutt. Testet pos etter 2 mnd, som endte i sa, men har testet positivt igjen i dag, 4 mnd etter pilleslutt. (Jippi )Men, som det også er skrevet over her, er dette heeelt individuelt, og man kan ikke sammenlikne seg med andre...
Scorpina Skrevet 13. oktober 2006 #6 Skrevet 13. oktober 2006 Gikk på Trionetta i ca 5 år før jeg tok siste pille i mai. Hadde "safe-sex" i juni og fikk første "ordentlige" mens da og i juli forsøkte vi...og da satt'n gitt
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #7 Skrevet 16. oktober 2006 Brukte de i 3 år, sluttet på de pga bivirkninger og brukte 2 år på å få igjen mens. Antar at om jeg hadde prøvd å blitt gravid hadde det tatt 2-3 år ekstra pga pillene.
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #8 Skrevet 21. oktober 2006 Fikk klaff med en gang etter slutt en gang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå