My Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 Hva er inDesign egentlig. Hva er forskjellen på det og photoshop og Illustrator?
Gjest Solsikke Skrevet 13. oktober 2006 #2 Skrevet 13. oktober 2006 InDesign er et program for å lage f.eks brosjyrer, magasiner, bøker etc. (trykksaker) og klargjøre dem for trykk eller utskrift. Quark Xpress er et annet program for denne type oppgaver. Photoshop er først og fremst for billedbehandling. Illustrator kan brukes til illustrasjoner, logoer, osv.
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 13. oktober 2006 #3 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg har laget masse reklameplakater i illustrator, og tilogmed en logo til et program på tv Det er DET det brukes til, å lage logoer ingen gir deg credit for
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #4 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg har laget masse reklameplakater i illustrator, og tilogmed en logo til et program på tv Det er DET det brukes til, å lage logoer ingen gir deg credit for ← ja, men trådstarter spurte jo om InDesign, ikke Illustrator
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 14. oktober 2006 #5 Skrevet 14. oktober 2006 Å hyl! Men idesign kunne jeg og, jeg lagde en barnebok som ble utpekt til best i klassen Egentlig det mest kjedelige programmene av de tre adobene, men det blir jo et fint resultat.
animelona Skrevet 16. oktober 2006 #6 Skrevet 16. oktober 2006 Er ikke mye kriditt å få for logoer nei... Hvem bryr seg om en logo liksom...
Gjest Tweek Skrevet 17. oktober 2006 #7 Skrevet 17. oktober 2006 Å hyl! Men idesign kunne jeg og, jeg lagde en barnebok som ble utpekt til best i klassen Egentlig det mest kjedelige programmene av de tre adobene, men det blir jo et fint resultat. ← Ja, den var gøy. Jeg hata min bok så mye at jeg fikk ikke laga 3.sder engang. Dumme bok! Jeg syntes å in-design ikke r spesielt gøy, og nå holder jeg på med magasin layout til skjønnhet og helse Kjedeliig! I tillegg må jeg lage logo til bladet, helsides annonse for bladet+kupong, og en helsides annonse for en produtk til baksiden. Ufattelig stress.
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 17. oktober 2006 #8 Skrevet 17. oktober 2006 Er ikke mye kriditt å få for logoer nei... Hvem bryr seg om en logo liksom... ← Alle som ser min überoksegnu på tvsør buhu! Utakknemlige svinepelser!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå