Gjest Ikke innlogget nå.. Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 Har den siste tiden blitt kjent med en fra hjemmestedet mitt, vi har hatt en veldig god og flørtete tone. Har vært han som har stått for mesteparten av kontakten. Selv om vi er fra samme sted har vi aldri snakket sammen noe mer enn å si "hei" ilhverandre. Nå fredag var vi en gjeng som skulle ut, og jeg og mr. X fant fort tonen i det virkelige liv og. Vi ente opp på nachspiel hjemme hos ham, jeg lå over men vi hadde ikke sex.. Lørdagen spør han om vi skal finne på noe om kvelden, noe jeg selvfølgelig ville. Var en veldig koslig kveld! Da oppførte vi oss som vi var kjærester, han kyssa meg og vi lå bare på sofaen og kosa.. (Skjedde ikke noe mer da).. Har i ettertid hørt om vi skal finne på noe sammen,og det vil han sier han. Vi avtalte en kveld, da avlyste han i 10 tida på kvelden, han drev med noe jobb som han måtte gjøre som tok litt lenger tid. Greit nok det om det var tilfelle. Han spurte om vi skulle ta det igjen kvelden etterpå, men den kvelden(igår) svarte han verken på melding eller tok telefonen (som var avslått..) Den kvelden han avlyste fikk jeg melding fra han der han skrev: "sov godt og drøm søtt da sexy " Er han interessert eller ikke? Vet han er veldig travel for tiden, pusser opp hus og div... Men så vet jeg og at han har vært litt player mot ei jeg kjenner og. Men om han var det skulle jeg tro han ville prøve å få meg til sengs først? Jeg vet det ikke er noen som vet svartet på dette andre enn han, men jeg trenger å få det ut.. Hva burde jeg gjøre nå da? Og hva tror dere forgår oppe i hodet på han?? Ble litt rotete dette her.. men veldig glad for alle svar
Gjest squeeky Skrevet 12. oktober 2006 #2 Skrevet 12. oktober 2006 Ville sagt klart i fra om at du er intr. i å bli bedre kjent med ham, men at han må være ærlig med deg om han er intr. i å bli bedre kjent med deg og kanskje bli involert eller om du bare er en leke for ham. Jeg har iallefall ikke opplevd at om en gutt er skikkelig intr. i meg, så møter han ikke til avtaler, og svarer ikke på alle mld. mine....Er en intr. så blir en jo litt småforelsket og vil se den andre personen hele tiden... Ville ringt en alarm hos meg....enten vil du ha meg, eller ikke! Ikke la han utnytte deg eller leke med følelsene dine....
Gjest TS Skrevet 12. oktober 2006 #3 Skrevet 12. oktober 2006 Alarmen ringer den.. Bare så forvirrende at han virket så interssert lørdag, da var vi jo edru og, noe vi ikke var på fredag.. Synes det blir noe annet å rote når man er edru.. Så er det så rart at han foreslår å møtes neste kveld, for så ikke gi lyd fra seg - skulle heller tro han sa vi skulle ta det en annen gang da. Han hadde sagt til en venn at han ville på det vorspielt fredag for å treffe meg, det var han som kyssa meg fredag, han som tok hånda mi, han som ville møtes da, så jeg kan ikke si jeg har pusha på heller.. Menn altså
Gjest squeeky Skrevet 12. oktober 2006 #4 Skrevet 12. oktober 2006 De er noen rare skruer ja Jeg synes du skal legge han på is jeg....du har vist at du er intr....neste trekk er hans...om han vil ha deg så får han søren med vise det...bevise det! Ikke send mld. ikke ring, ikke ta noe kontakt...neste gang han vil ha fatt i deg, så si at du er skuffet over at han bryter avtaler og ikke svarer på mld. dine...du liker ham, og er villig til å prøve, men da må han gjøre det samme. Det ordner seg dette
Gjest TS Skrevet 12. oktober 2006 #5 Skrevet 12. oktober 2006 Du har nok et godt poeng der squeeky, er bare så vanskelig å ha is i magen.. Men du har helt rett, det er hans tur til å ta kontakt nå.. Har aldri vært borti en lignende situasjon, når en gutt har vist så mye interesse for meg han har som oftest fulgt opp, ikke plutslig bare kuttet kontakten sånn uten videre.. Rart han sier at han har lyst å treffe meg og at det hadde vært veldig koslig, da tar jo jeg det som at han mener det.. Om han ikke ville møtes mer kunne han jo sagt at vi får se og at han har det travelt eller noe sånn.. Blir så irritert, forvirra og usikker.. Liker (eller likte) han så godt, synes vi klaffet så bra.. Men det var vist bare fra min side det da..
Gjest gjesta Skrevet 12. oktober 2006 #6 Skrevet 12. oktober 2006 Han høres fryktelig ung ut. Men som noen sa. Ikke ring, ikke mas og for all del ikke send sms.
Gjest TS Skrevet 12. oktober 2006 #7 Skrevet 12. oktober 2006 Vi er begge i midten av 20-årene, han er et par år eldre enn meg.. Kan jo hende har bare har det travelt, men så travel at han ikke kan sende en melding?? Nææh.. Skal ikke være naiv heller.. Vi har mange felles kjente, han kjenner godt søsknene mine og vi bor på en liten plass så det er rart om han vil leke med meg på denne måten..
Gjest squeeky Skrevet 12. oktober 2006 #8 Skrevet 12. oktober 2006 Det ordner seg nok...Som sagt; Ha litt is i magen, så finner du fort ut hva han vil
Gjest Cowgirl Skrevet 12. oktober 2006 #9 Skrevet 12. oktober 2006 Ts her... Takk for det squeeky, holder meg hardt som stål her.. Jo mer jeg tenker på det jo mer forvirra blir jeg.. Er vel flere fisk i havet, er bare ikke så lett å se det nå..
Gjest squeeky Skrevet 12. oktober 2006 #10 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg vet hva du mener...når hjertet og viljen har utpekt en person, er det vanskelig å endre retning Men vi får håpe han tar til fornuften!
Gjest Cowgirl Skrevet 12. oktober 2006 #11 Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Klør i fingrene etter å skrive en melding å høre hva i f*** er problemet med å sende en melding og si at det ikke passer å treffes allikevel?? Er ikke det vanlig folkeskikk da? Vi er da voksne mennesker, ikke 13 år lenger nå.. Var ute og gikk en tur nå, og da når jeg gikk forbi huset hans kom han og en kompis ut og satte seg i en bil.. Er en liten vei fra den veien jeg gikk på og opp til huset hans, og det var mørkt, men han så helt sikkert at det var meg.. Sa ikke hei eller hilste eller noe (hørte ihvertfall ingenting..).. Sist gang vi så hverandre kosa vi og kyssa og nå kan han ikke engang hilse? J*vla frøp*kk... Endret 12. oktober 2006 av Cowgirl
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #12 Skrevet 13. oktober 2006 Enda en umoden type midt i 20-åra... Jeg har vært med på omtrent akkurat det samme. Nesten skummelt hvor lik din historie er faktisk! Er det ikke rart hvor fascinert vi blir med det samme noen trekker seg litt unna? I mitt tilfelle ble vi til slutt "sammen", etter noen uker med motstridende signaler fra hans side, men det føltes som et fjortis -forhold, der vi traff hverandre kanskje et par ganger i uka (han mente det burde holde...), og jeg konstant gikk rundt og lurte på hva som foregikk i hodet hans... Mitt råd er: Don`t go there! I ettertid kan jeg ikke begripe at jeg ble med på det. Han var riktignok flott å se på, men hallo... Gå ut på byen eller lignende, bli kjent med nye spennende mennesker, og ikke heng deg opp i sånne typer som kun har sitt eget velbefinnende for øyet.
Gjest Cowgirl Skrevet 13. oktober 2006 #13 Skrevet 13. oktober 2006 Har bestemt meg for å gi f til han er på jobb (offshore) igjen, da er han mye på msn.. Synes det er helt bakvendt å ene kvelden kose og kysse og sende koslige meldinger til noen kvelder senere ikke kunne svare på melding en gang.. Når han sier han har lyst til å treffe meg og at det hadde vært hyggelig, så tolker jeg det som det som står, ikke at han ikke vil treffe meg..Er lov og oppføre seg littegranne og da.. Så er jeg veldig nysgjerrig på hva som gikk galt der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå