Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

:grine: Jeg gruer meg sånn!!! Den nye kjæresten min har invitert meg med på julebord. Vi har bare vært sammen i 6 måneder og jeg syns alt går så fort frem. Det værste jeg vet er store sosiale happenings, og det er en side han ikke har sett ved meg. Det er ikke det at jeg kan begynne å gråte og bli hysterisk altså, men jeg har litt vanskelig for å ta kontakt med folk. Rødmer lett... Spesielt hvis folk skal sitte å se rett på meg under middagen. Det er gjennom jobben hans Statoil og jeg regner med blir mange!

uff..må vell bare hoppe i det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk med kjæresten din på forhånd. er han noe å samle på vil han forstå. Så kan han støtte deg, evt at dere tar små pauser under kvelden, går ut en liten tur f eks. Ta denne kvelden som en utfordring, som kanskje vil hjelpde deg senere i livet!

vet litt hvordan det kan føles ¨ikke føle seg vel med mye folk, men jeg er jammen blitt flinkere, nettopp fordi de rundt meg har støttet meg

kos deg på julebord! prøv iallefall :)

Skrevet

hadde meg hun jeg bor sammen med nå på julebord to tre mnd etter at vi var blitt offisielt sammen,hu grua seg veldig,men gikk bra,har hatt noen morsomme julebord etter det,og hun er nå med i gjengen:) hun prata faktisk om det i sommer hvor hun trodde det ble julebord i år,kommer jo litt an på han du skal sammen med også,hvis han er av den stille typen som ikke sier noe eller introduserer deg så blir det kanskje ikke så morro.men ta en prat med han da vel,spør om han kan passe litt ekstra på deg siden du ikke kjenner noen av de andre,det gjorde ihvertfall jeg uten at hu spurte,tror hu satte litt pris på det:) men utover kvelden blir jo folk fullere og da blir de tnok enda lettere skal du se:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...