Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 Hei har stripet håret mitt, det har nå blitt litt gult, kan jeg da ha på sitron for å lysne det? har noen erfaring?
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2006 #2 Skrevet 12. oktober 2006 Sitronbleking anbefales ikke, ettersom sitron er såpass surt at det sliter veldig på håret.
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2006 #4 Skrevet 12. oktober 2006 ok, men vil det lysne håret? håret mitt er så slitt allikevel....
Gjest gjesta Skrevet 12. oktober 2006 #5 Skrevet 12. oktober 2006 Det er veldig mye lurere å gå til frisøren og kjøpe en bra shampoo med blåfarge i , som vil ta vekk gulfargen fra håret ditt.
Gjest Lanyah Skrevet 12. oktober 2006 #6 Skrevet 12. oktober 2006 Det er veldig mye lurere å gå til frisøren og kjøpe en bra shampoo med blåfarge i , som vil ta vekk gulfargen fra håret ditt. ← Ja! Det ville jeg nok ha gjort ògså! Sitronbleking gjorde de for maaaangen år tilbake, hvorfor gjøre det når vi har masse produkter på markedet som er mye bedre og til å stole på? Sånn personlig så tror jeg ikke sitron vil fjerne noe som helst av gulfargen. Lykke til, du kunne jo kanskje eventuelt kjøpt en kald blålilla glansvask, det hjalp mitt hår med å fjerne gult skjær! Men vær forsiktig, for lenge og for mye bruk kan gjøre at du får lilla\rosa skjær i håret...
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #7 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg prøvde å etterbleke mitt eget hår hjemme, så da ble 4 cm av etterveksten gul, jeg gikk til frisøren (krisetime) men synes fortsatt det er litt gult, vil prøve med sitron nå, har ikke tid til å vente, skal bare prøve littegrann......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå