*Lillian* Skrevet 22. januar 2003 #1 Skrevet 22. januar 2003 Jeg holder på å lage en sitat-bok, til noen jeg kjenner. (Ikke kjæreste, ikke bestevenninne, men enten familie eller god venn) --> Har ikke bestemt meg for hvem som skal få denne enda, men jeg er tidlig ute med bursdagsgaver i år. Jeg trenger tilsammen 160 sitater... Hittil har jeg 30 gode som jeg kan bruke... Så nå trenger jeg hjelp, altså! Jeg må få tak i flere... Noen som har noen gode på lager og vil gi dem videre til meg? Vet ikke hvordan det er med ÅVL og sånn på dette, men det er kanskje ikke lov å legge ut, så kanskje dere kan sende meg PM isteden? Blir svært takknemlig for hjelp!! Lillian
Gjest Lea Skrevet 22. januar 2003 #2 Skrevet 22. januar 2003 Jeg fikk sitatleksikon til jul :D .. det står masse der, men hvilken type sitater er det du vil ha da? Alt mulig liksom?? Boka er nemlig ganske så tjukk skjønner du.. og døgnet har bare 24 timer desverre... Kan sende deg en mail eller 10, men må vite hvor jeg skal begynne... Kjendissitater, humorsitater, visdomsord?
*Lillian* Skrevet 22. januar 2003 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2003 Mest type visdomsord, tenker jeg, Lea... Og kjendissitater hvis det er noen gode Lillian
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå