Malama Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #41 Skrevet 15. mars 2007 Jeg er litt usikker på hva du mener med størrelsene, men jeg tror ikke de er ekstremt store nei... de finnes i mange størrelser da, og jeg ble veldig usikker, for jeg prøvde den minste der var, som det sto var 38/40, men samtidig sto det at den var S. Og den passet i alle fall greit til meg, som normalt bruker størrelse 36 i klær (og sånnsett stoler jeg kanskje mer på at den er S.) Jo... jeg tror muligens hipster under strømpeholder blir litt mye (prøvde bare utenpå det jeg hadde på meg den dagen jeg, svart tai, og det er jo sånnsett helt feil bilde, bare prøvde størrelsen jeg), jeg ville gjerne ha tai. Så jeg skal lete videre. Jeg vil ikke ha string. Jeg har brukt en del string, men i det siste funnet ut at jeg ikke er så glad i det, samt at det slett ikke er kledelig på meg i alle fall. Og jeg ønsker ikke å ha en krypende string under brudekjolen. Så jeg skal lete videre, og se om jeg finner tai, det er nok best. For meg i alle fall. ALLER best ville det jo vært om jeg fant den saken jeg EGENTLIG vil ha da...
Tari Skrevet 15. mars 2007 #42 Skrevet 15. mars 2007 (endret) Det var på den ene cubus-butikken De hadde strømpeholder. Men ikke den andre cubus-butikken, og ingen av lindexbutikkene. Så det er nok litt opp og ned hav de ulike butikkene gidder ta inn, rett og slett? Men INGEN plass har jeg sett tai-truse, så det må bli hipster da (jeg har ikke lyst på string den dagen, i tilfelle den "kryper"... Den dagen har bruden ALLTID et par øyne på seg, sa ei i brudebutikken, så uansett hva du gjør, noen ser deg.... Vurderer å kjøpe stroppeløs bh, og truse og strømpeholder (og deretter begynne jakten på strømper i rett farge, for det har jeg ikke sett noen plass, de har svarte og brune. EN plass har jeg sett hvite, de var KRITTHVITE da, og det passer ikke med vaniljefargt undertøy, offwhite sko, og ivory kjole... (med andre ord, alt det andre er "offwhite" bare md ulike navn...) ← Strømper kan du kjøpe i en brudebutikk, der har de garantert ivory-fargede. Endret 15. mars 2007 av Tari
Malama Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #43 Skrevet 15. mars 2007 DET har du rett i, der jeg skal ha kjolen har de nok strømper i rett farge
Malama Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #44 Skrevet 15. mars 2007 Jeg kan bare gi opp å lete i Bergen i alle fall.... Jeg sendte en mail til triump norge jeg, og spurte om de hadde mulighet til å vite om hvor jeg kunne få tak i den... og jeg fikk svar: "Takk for at du har tatt deg tid til å skrive til oss. Vi skal selvfølgelig forsøke å besvare din henvendelse på en best mulig måte =) Kan desverre heller ikke finne noen forhandler i Bergen som har tatt inn korselettet i Angel Curves serien, men vår forretning på Stormoa Senter i Ålesund har den. Ta gjerne en telefon dit så kan de evt. henge av et eksemplar i din størrelse til du kommer i påsken (har snakket med butikksjefen så det er OK). Lykke til med undertøy og ikke minst den store Dagen!! " Flott å få svar da (sendte mailen tirsdagskvelden, så det gikk jo fort å få svar også, bare en arbeidsdag!) så trenger jeg ikke lete mer her, men kan altså få lagt den av der hjemme (jeg skrev at jeg skal til Ålesund til påske, og det SKAL jeg. Hvordan jeg skal skvise inn tid til å prøve undertøy på den ene dagen vi er der men butikkene er åpent (innimellom blomsterbutikken, brudgomklær, samlivskurs i kirka, se på lokalet, alt dette med min forlvede ved min side, og mamma på noe av det i alle fall) er en annen sak... men det ordner seg vel...) Så er spørsmålet da... skal jeg ringe og be dem legge av en i 75B, som jeg antar er det som blir rett størrelse (det er generelt min størrelse) eller se om jeg finner noe annet her i byen, som jeg får prøve under kjolen? Jeg er ganske sikker på at det ikke vil synes, men usikker på hvordan det vil føles, ettersom det er spiler i kjolen også...
Malama Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #45 Skrevet 23. mars 2007 Vel, jeg ringte og ba dem legge av en i min størrelse, så tar jeg turen innom der i påskeferien, og prøver, og kjøper den nok om den passer og føles behagelig. Om den passer under kjolen eller ei oppdager jeg etterpå, men passer den mot formodning ikke, så passer den sikkert til bryllupsreisen...
Malama Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #46 Skrevet 23. mars 2007 Den jeg skal ha får jeg i alle fall i 75B (hun sa de hadde den i opptil D cup, og den skal finnes i A også) Vet ikke om den har så mye pushup da, det tror jeg ikke (bh'n har i alle fall ikke det) Men den koster ikke mer enn ca 500 kroner, så dersom det er bomkjøp har jeg alltids råd til en annen, for det er jo lite i forhold til hva de ellers koster...
wicci Skrevet 23. mars 2007 #47 Skrevet 23. mars 2007 Lite tips. Jeg kjøpte faktisk mitt på qxl. http://my.qxl.no/accdb/viewitem.asp?IDI=502191468 Str M passer til meg som er ca str 38/M. 75A cup. Det er snøring bak så da passer det de litt større også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå