Gjest Gjesta Skrevet 12. oktober 2006 #1 Skrevet 12. oktober 2006 hvordan får jeg endret passordet mitt på msn??
Gjest Cowgirl Skrevet 13. oktober 2006 #3 Skrevet 13. oktober 2006 Prøvd å gå inn på mailen din -> alternativer -> privat -> passord? Tror du endrer for msn da..
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2006 #4 Skrevet 14. oktober 2006 Det er ikke mulig å sendre passord på msn Det er fordi msn ikke er en slik tjeneste. Hvis du skal endre passord må du gjøre det fra den tjenesten du har adressen fra. f.eks gå inn på hotmail.com hvis du har hotmail adresse
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2006 #5 Skrevet 17. november 2006 vil det si jeg må late som jeg har glemt passordet da??? fant ikke noe sted der som jeg kunne bytte passord, sukk
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2006 #6 Skrevet 17. november 2006 meg over... glemte å skrive at det er en hotmail adresse jeg har på msn.... Hvis det har noen betydning da....
Parfumfreek Skrevet 19. november 2006 #7 Skrevet 19. november 2006 Da går du inn på hotmail og trykker på Options høyst oppe til høyre. Da kommer det opp en liste med: Profile Password Osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå