Gjest trådstarter:-) Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg har sånne http://shop.erotikknett.no/main.php3?PI=info&PNO=51834, men har bare prøvd dem en gang. Er det noen som kan fortelle meg litt om sine erfaringer? Jeg tenkte å bruke dem for å styrke underlivet, siden jeg ikke er så flink til å knipe. Har hatt to vaginale fødsler, men er ikke plaget¨på noe vis. Men siden det er så viktig å knipe så tenkte jeg at jeg ville prøve. Stappet dem inn.. sikkert for langt inn, for jeg hadde null utbytte følte jeg. Burde jeg brukt glidemiddel, slik at de ville "sklidd" lettere nedover? Kan ikke annet enn å av problemstillingen, men hører gjerne fra dere som har en løsning på "problemet"
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2006 #2 Skrevet 12. oktober 2006 Ikke legg kulene for langt inn, da kan de "gjemme" seg bak folder og du slipper å knipe igjen for å holde de på plass. Du trenger ikke bruke kuler for å øve opp muskulaturen, men de er et godt hjelpemiddel. Men skal knipingen ha effekt, er det som med all annen trening. Det må gjøres jevnlig og over tid. Lag faste knipetider hver dag, f.eks når du pusser tenner eller rett før du legger de for å sove. Og knip skikkelig, ikke noe "frøkenknip". Trekk sjeden sammen og prøv å få hele bekkenbunnen oppover og innover. Knip i varierende tempo, og legg inn endel laaange,harde knip. En sterk muskulatur her er kjempevikgtig for å forebygge urininkontinens. Men også for egen nytelse under samleie er sterke muskler bra å ha!
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2006 #3 Skrevet 12. oktober 2006 heisann.. jeg har slike hjemme jeg.. prøvd de en gang når jeg hadde sex. resultatet ble at det tok 3 dager før den siste kom ut i doen. Den forsvant ned i sluket.. *ler* Så har ikke testet de etterpå, var litt skummelt og var enstelig for at de ikke kom ut i det hele tatt.... Men det er min erfaring med de. tror heller jeg ville ha anbefalt "eggs" som du kan trene opp muskelaturen din på, samtidig som det er pirrende å bruke de.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå