Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja rett og slett; hvilken farge ville du valgt?

den heter Bergans Rauland Lady jakke

se her: http://www.bergans.no/sider/start.htm

det står mellom den sorte, røde eller turkise..

ellers så er den som heter ANATOMIC LV Lady jakke i lyseblått/brun også fin, men tenker at selv om den kobinasjonen er noe av det fineste jeg vet nå - er det ikke sikekrt jeg synes det om noen år...og dette er jo jakker som holder en stund;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg investerer i slike plagg velger jeg alltid litt tidløse farger. Jeg ville gått for svart eller rød. Kanskje den røde. Det er min mening da :)

Skrevet

Ville hatt den bladgrønne jeg, med sort som nummer to. Ikke glad i grelle farger på sportsklær...

Skrevet

Sort. Det er den eneste fargen jeg aldri blir lei av.

Skrevet

Jeg ville valgt den svarte, men har rød bergansjakke selv. Men likte ikke denne modellen i rød.

Skrevet

Jeg ville valgt sort eller turkis. Den røde ble for oransje i fargen for meg.

Sort er lettest å kombinere med da.

Skrevet

Jeg ville valgt den fargen som kledde meg best. Enkelt og greit :)

Skrevet

Jeg hadde gått for den anatomic eller den sorte. Det er så mange røde bergans jakker ute å går etterhvert og derfor hadde jeg nok valgt dem bort. Den sorte er litt mer "tidløs" mens egentlig så synes jeg vell den anatomic var finest...

Skrevet

Anatomicen var nyyyydelig!

Spørs jo litt til hvilke bruk du trenger den også da.

Fjell, ski, sesong,

og selvfølgelig hvilke farge det er på fjellskoa dine, skiutstyret osv

Skrevet

Jeg ville prøvd alle de fargene du liker, og sett hvilken farge som passer best til deg. Noen farger gjør at vi blir bleike mens andre gir oss mer farge i ansiktet.

Skrevet

Synes den siste var penest. Liker ikke helt det mønstret på den 71 grader nord jakka.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Rød eller svart. Heller mest mot den røde.

Skrevet

takk for hjelpa, drua! fikk jo ikke lov selv;)

Den røde ble for oransje i fargen for meg

den røde er absolutt ikke orange, var å så på i butikken og det var de jeg falt for den.. en nydelig dyp rødfarge. hadde igrunn ikke tenkt rød jakke je, som noen sa her; alle har jo røde bergangs..

den sorte er veldig praktisk. men litt kjedelig inntil sort bukse kanskje..

anatomicen er nå ualktuell, ikke til mitt bruk.

Skrevet

Hei!

Satt faktisk på skolen idag (naturlinje), og tenkte på disse jakkene (som er representerte med en i hver farge..). Den turkise er VELDIG turkis! - og med snøfnuggene (?) på siden "lives" jakka opp, så den blir ikke kjedelig i svart.. Rød er også ok, men litt grell i fargen (er nå min mening..)

Ellers er Anatomic jakka i blå/svart eller rød/svart veldig fine jakker, som man ikke blir lei av. (men, den var ikke interessant alikevel?)

Poenget mitt, for å si det litt klarere;

Den svarte er kul, spesiell, samtidig som den er tidløs.

De andre tror jeg man fortere blir leie av..

:)

Skrevet (endret)

Jeg har sykt lyst på Anatomic i lysbla/brun. Men det er mange andre som har den, så vet ikke helt... Anatomic finnes også i andre farger, bl.a. kombinasjonen rød og sort.

Rauland brukes i årets 71Nord, så den ville jeg ikke valgt, da jeg allerede er lei den pga all eksponeringa.

Endret av niomi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...