Gå til innhold

2004-bruder...

Fremhevede innlegg

Skrevet

JIPPIIIII. jeg er helt vill altså.... kan nesten ikke tenke på annet enn bryllup i perioder..... men nå er det litt enklere, for vi skal flytte i hus snart, og da får jeg DET å tenke på:) så skal jeg se at tiden kommer til å gå fort fremover!!!!!! hmmm. må slanke meg FORT så jeg kan ha en flott brudekjole i NORMAL størrelse!

klem Iset:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Disse har til nå "registrert" sitt 2004-bryllup:

Poca 08.05

Turi 22.05

Wenke 22.05

Anitacath 29.05

Viblie 26.06

Ringblomst 30.07

Chiquita 14.08

Iset 28.08

Brum 04.09

Mettis

Frøken

11 stk

• 2 uker senere...
Skrevet

quote="Chiquita"]

Kjekt at det er flere som tør å "stå frem" her inne....

Dere har jo hatt bryllypsdatoen "lenge" - har dere tenkt på noe av planleggingen????

Skrevet

chiquita: jeg har ny dato:) nå må vi snart bestille kirke altså:)

Skrevet

Hei!

Jeg er kanskje noe seint ute, men vi skal også gifte oss i 2004 (på en eller annen måte - se innlegget mitt 03.03.03)! Datoen er satt til 12. juni og selv om jeg ikke liker å innrømme det, surrer det vel en del bryllupstanker inne i hodet mitt allerede... Hyggelig å vite at vi er flere som deler samme "skjebne" :)

Amelie

Skrevet

Iset 24.04

Poca 08.05

Turi 22.05

Wenke 22.05

Anitacath 29.05

Amelie 12.06

Viblie 26.06

Ringblomst 30.07

Chiquita 14.08

Brum 04.09

Mettis

Frøken

Skrevet

Hurra,hurra,

i går var det "bare" 450 dager igjen !!!!! :hoppe:

Flere som har samme dato som meg eller som skal gifte seg i

Bekkelaget kirke...?

Skrevet

I går hadde vi beslk av svigermor, og helt uten videre kom hun med denne uttalelsen:

"Jaja, dersom ikke Bananmannen går ned på kne nå i år, så må du huske på at det er skuddår neste år!"

Dere skal tro jeg og Bananmannen fikk forferdelig lyst til å le da- vi kikket på hverandre, og fikk det forferdelig "vanskelig" akkurat da :ler:

Så begynnte hun å snakke om budgett, og hvor mye hun skal gi oss av penger, og svigerfar, hvor mye han kan betale, hvor mange gjester vi skal ha, og hvilken mat, overnatting, osv....

Jeg og Bananmannen hadde en det forferdelig vanskelig med å "holde maska"....

Vel, nå er det også muligheter for at bryllupet blir fremskyndet et år, men det er høyst usikkert enda.

Vi skal snakke om det nå senere - kanskje i morgen - får se når vi får tid.

Men frem til nå, så vil jeg si det fremdeles er 14.08.04 som er den mest sannsynlige datoen.....

Ha det fint, jenter

Skrevet

Vi skal også gifte oss i 2004 :D Datoen er 22 mai ! Gleder meg kjempe mye! Har begynt å få en del bryllupstanker inne i hodet mitt, og føler at tiden kommer til å gå veldig fort ! Fint å lese innleggene å vite at vi er flere som deler samme tanker !

Er det noen som vet hvor jeg finne bryllupslokaler i Oslo-distriktet? Internettsteder e.l. ?

<Klem M-S>

Skrevet

M-S:

Jeg skal også gifte meg 22.mai 2004. I utgangspunktet hadde vi satt dato 2.mai i år, men måtte utsette det. Men nå gjør det ingenting. Gleder meg veldig, og mai er min favorittmåned. Kommer til å bli en kjempefin dag!! :D :D

Chiquita:

Hvorfor må dere fremdeles holde på "hemmeligheten"? Er det fordi datoen ikke er sikker eller? Jeg hadde aldri klart å holde meg. Hadde sprukket ganske fort, for dette er jo noe som en vil dele med alle. Håper dere får giftet dere i 2004 da. :P

Skrevet

Chiquita:

Hvorfor må dere fremdeles holde på "hemmeligheten"? Er det fordi datoen ikke er sikker eller? Jeg hadde aldri klart å holde meg. Hadde sprukket ganske fort, for dette er jo noe som en vil dele med alle. Håper dere får giftet dere i 2004 da. :P

Grunnen til at ingen har fått vite datoen enda (vel, jeg har fortalt det til en nær veninne), er at det har vært noen små "kriser" i familien i det siste, og vi føler da at det er litt "feil" å komme med nyheten helt enda.

Det er ikke lett å ikke si noe, nei, det er jeg helt enig i :P

Gleder meg til den dagen jeg kan si det.

Du håper vi får giftet oss i 2004:

Ja, det håper egentlig jeg også (det er ikke snakk om å gifte oss senere, men heller før).

Jeg synes det blir litt "kort tid" å gifte oss nå i august 2003, liker å kunne nyte tanken en tid enda, før den verste planleggingen setter til.....

Men igjen; dersom man planlegger på 5 mnd, så blir jo heller ikke "kravene" så store om at alt må være helt perfekt (da tenker jeg på kravene fra oss brudeparret)

Vel, vi får se hva som skjer.

Ny liste:

Iset 24.04

Poca 08.05

Turi 22.05

Wenke 22.05

M-S 22.05

Anitacath 29.05

Amelie 12.06

Viblie 26.06

Ringblomst 30.07

Chiquita 14.08

Brum 04.09

Mettis

Frøken

Sånn....

Skrevet

jøss, ser jo ut til at jeg er førstemann ut :sjarmor:

Skrevet

Satt og leste inne hos 2005-brudene, og der er det snakk om borgelig vielse vs. vielse i kirken.

Og så begynnte jeg å lure på hvem her inne som skal ha hva......

Selv skal jeg og Bananmannen vies i kirken, ikke fordi noen av oss er "kristne" (vi er medlem av statskirka begge to), men fordi vi synes kirken gir en fin ramme rundt det hele, og vi syns vi med dette også viser respekt for noen av vår nære familie (som er "kristne" )....

Tradisjonen med å gifte seg i kirken er veldig viktig for oss også (vi liker tradisjoner, og det ser det ut som om det blir mye av i vårt bryllup)

Skrevet

Vi skal gite oss i kirken, av samme grunn som Chiquita.

Synes kirken er en del av det å gifte seg, selvom vi ikke er så "kristne" av oss. Men helt flott at folk gifter seg på rådhuset også altså...

(Har ordnet kirke, feststed og fototgraf nå, så synes jeg er langt på vei i planleggingen...)

Skrevet

Vi skal også som dere kan se gifte oss i kirken.

For meg er det vesentlig å love evig troskap foran Gud i kirken.

Jeg er ikke verdens ivrigste kirkegjenger men ser på meg selv som kristen og ønsker å få ekteskapet velsignet...

Men folk er jo forskjellig...

Skrevet

Vi hadde bestemt oss for lenge siden for å gifte oss borgerlig. Men så ombestemte vi oss når vi var i bryllupet til noen venner av oss i høst. De hadde en nydelig vielse i kirken. Så nå har vi bestilt vielse i Birkeland Kirke i Bergen. Vi er ikke kristne noen av oss, men er begge medlem av statskirken, og har alltid synest at kirken som bygning er nydelig. Vi kommer til å få en fin ramme rundt vielsen, og det er viktig for oss.

Litt av en liste det er blitt, Chiquita! Kjekt å se så mange 2004-bruder her inne. :D

Selv må jeg inrømme at jeg begynner å bli litt mettet av bryllup for tiden. Alt som skal planlegges tidlig, er allerede på plass. Nå er det bare å vente til det nærmer seg, for å kunne få de siste detaljene på plass.

Men så må jeg jo følge litt med på forumet da, vet dere. Klarer ikke å holde meg helt unna. :-?

Skrevet

Vi skal også gifte oss i kirken. Ikke fordi vi er ivrige kirkegjengere, men fordi vi synes bryllup hører til i kirka. På rådhuset blir det mer samlebånds, vielser. Man får ikke det samme personlige preget på vielsen, som man får i kirken.

Vi har ikke fått bestilt kirka enno, da de ikke tar imot reservasjoner til neste år, før etter 1 mai. Og da tror jeg nok jeg skal ringe hurtigst mulig, å få reservert den. Da jeg jo skal gifte meg i en av Norges mest populære kirker, Nidarosdomen.

Ellers så er vi ved å se på innbydelser, og priser på forskjellige ting. Innbydelsene skal vi sende ut, med en gang jeg har fått reservert kirka. Siden det kommer mange gjester fra Danmark.

Skrevet

er ikke kristen, men ABSOLUTT kirke. kan ikek tenke meg noe annet!

Gjest vinterpiken
Skrevet

Vi skal gifte oss 14.februar 2004 (valentines day) da vet jeg at han vil huske datoen.....vi vet vel hvor glemske det andre kjønn er???

Vi har ikke forlovet oss ennå siden min mann kun vil være forlovet i 6 mnd før vi gifter oss, men det tar litt lengre tid å planlegge.

Jeg har begynt å planlegge...

Lørdag 22.mars så skal vi ut å se på lokale ( som da er dekket opp til bryllup). Da får vi se hvordan det nesten blir!!

Gleder med så utrolig mye til å se jenta vår (14 mnd) gå forann meg :D

Skrevet
Vi skal gifte oss 14.februar 2004 (valentines day)

......

Vi har ikke forlovet oss ennå siden min mann kun vil være forlovet i 6 mnd før vi gifter oss, men det tar litt lengre tid å planlegge.

....

Hæææ???

Hva mener du egentlig at det å forlove seg betyr??

Lurer veeeldig... :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...