Gå til innhold

2004-bruder...


Chiquita

Anbefalte innlegg

Vi er ikke ferdig med den første mnd av 2003 enda, og allerede begynner jeg å fatte interesse for andre som skal gifte seg i 2004...

Jaja, det er jo morro å høre hvordan "stua står" :sjarmor:

Selv skal Bananmannen og jeg gifte oss 14. august 2004!!!

Vi har "selvfølgelig" ikke begynnt med noen "forberedelser" enda, da det er LENGE igjen (vel, vi har begynnt å spare penger da, og har masse av "planleggingen i hodene våre) :oops:

14. februar i år, på Valentines day, er det akkurat 1,5 år igjen.... :roll:

Vi gleder oss begge - Bananmannen fant ut at DEN dagen "måtte" vi markere litt....

Noen andre 2004-bruder som har "forvillet" seg hit inn allerede nå???

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HALLOO! :ler2:

Kanskje heller meg som er litt vel gæærn her; har bestemt oss for å gifte oss sommer-2005!! Jeg klarer ikke å vente med å gå inn på sider som disse...

Vi ville jo egentlig gifte oss før, men det er rett og slett for dyrt (vet ikke om vi får hjelp fra foreldre ennå; litt tidlig å spørre synes jeg... :oops: ), så vi har satt opp en spareplan på ca 2500 i måneden, og når vi har spart opp nok penger, har det allerede gått to og et halvt år fra nå...

Jeg skjemmes ikke over å begynne små-planleggingen allerede... :P

Synes bare det er moro og koselig tidsfordriv...

Don't worry

Lillen :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja...

Det ser ut som om det er bare du og jeg, lillen, som er litt små-gale. )selv om jeg må si at du "tar kaka"!!!) :hoho:

Jeg har også vært her inne fra tid til annen i den tiden etter at vi forlovet oss (august -01), men jeg kan ikke huske å ha skrevet noe her inne tidligere (kan jo hende at hukommelsen spiller meg et puss her da, men men - det er jo heller ikke så viktig)

Vi får håpe det kommer flere 2004- (2005-) bruder inn her etterhvert da - vi kan jo ikke være FULLSTENDIG alene?!?!?!

Er de for "redde" til å skrive noe, kanskje.... :sjarmor:

Ellers så må jeg "tilstå" at jeg har begynnt å "vanke" inne på www.brollopstorget.se, men ikke noe seriøst, altså..... :P

Det går mye på å finne priser på diverse ting i sverige i forhold til norge (og siden jeg bor bare 2 mil unna grensen, så er det kanskje naturlig?)

Vel vel...

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heelt sikker på at det finnes flere 2004-bruder her inne! De trenger bare litt hjelp til å komme ut av skapet... :enig:

Vi forlova oss også i august (den andre) 2001, men det var ikke før i sommer at vi bestemte ca-tid for bryllup.

Jeg tar skikkelig av når det gjelder å surfe på bryllups-sidene på internett (ikke bare her), men det er fordi jeg gleder meg så innmari!

:D

Og så er det jo greit, som du sier, å sammenligne litt priser, så man vet hva man har å spare til... Ting koster :(

En annen grunn til at jeg er så tidlig ute, er at forloveden er et ekstremt ordensmenneske, som må kartlegge alt en mil i forveien, og han mener ikke vi er for tidlig ute!

Nå trenger jeg ikke å unnskylde meg mer! Jeg digger dette stedet :tunge1: og behøver ingen unnskyldning for det.

Liker forrestn å ta kaka iblandt jeg og!

Lykke til med resten av planleggingen, "banan-jenta"!

Lillen :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann dere!

Jeg gifter meg jo i år da, så jeg er vel kanskje ikke velkommen i det gode selskap... :D

Ville bare si at jeg tror ikke det er noen som syns dere er gale fordi om dere tenker framover mot bryllupene deres nå...! Det er jo bare bra for dere det! Men anbefaler at dere ikke går inn for det for fullt enda - det går faktisk an å bli lei av sånt også har jeg hørt!! Men stå på dere!

Skulle av og til ønske jeg var litt mer sånn som planla leenge på forhånd. Men det kommer jeg nok aldri til å bli... :o)

Vi bestemte oss ikke for å gifte oss til sommeren før i høst, så da begynte vi å planlegge... Koslig er det iallefall!

Kos dere!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Afrodite

Hei hei!

Hmm... jeg har sittet og lusket en uke paa disse sidene, og trodd at jeg var litt wannegetmarried.. vi har nemlig tenkt aa gifte oss i 2005 vi ogsaa.. han fridde 14.juli 2002, og i disse dager er vi ute og leter etter ringer... vi skal ha forlovelsesfest paa Kreta, der han er fra, i den greske paasken. Jeg hadde nylig bursdag, og da var en av presangene mine 2 billetter til bryllupsshow! Og masse gode ideer..

Vi bor og jobber paa Kypros begge to, og dermed maa vi planlegge alt gjennom internett og mail og faa hjelp av de hjemme... og saa skal vi faktisk ha to bryllup. Foerst i Norge, og senere et paa Kreta med Zorba og tzatsiki og det hele. Men jeg tenkte mest av praktiske grunner at det er lurt aa vaere tidlig ute, og saa ble jeg liksom litt avhengig av denne siden..

Saa koselig aa se flere med klump i halsen, og sommerfugler... foeler at jeg kanskje er litt vel tidlig ute...

Lykke til videre med planleggingen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Chicuita:)

er her jeg også!!!!!!!! :wink:

jeg skal gifte meg to uker etter deg, 28 august 2004:)

kan ikke vente!!!!!!!!!!!!!!!!!

klem Iset:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du kom "inn" hit du også, Iset....

28. var en dato vi også hadde veldig lyst til, men det ble altså den 14. for da har ikke skolen begynnt enda - og siden jeg har planer om å studere etter bryllupet også (dersom vi ikke har fått barn før den tid), så syntes vi det var greit å ta det før skolen begynner....

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jasså dere prøver også å få barn:) jeg og. har vært prøver (men ikke aktiv alle månedene) siden 2 juni i fjor. håper det klaffer snart!!!!

blir spennende å følge med deg, Chiquita. vi har jo endel felles:)

klem Iset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, vi har prøvd "av-og-på" siden mai-00 vi, men "kun" det siste året vi har prøvd virkelig "intensivt"....

Spennende å følge med deg også Iset....

(forresten så vanker vi vel begge inne på SnartGravid, stemmer det ikke at jeg har sett deg der da???)

*klem*

Chiquita

(som prøver å følge meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et spørsmål til dere som har svart her:

Når ble dato for bryllupet satt????

Vi satte vår dato den 7. januar (Wææhh... Har det "bare" gått 20 dager siden - og vi som har "planlagt" så mye i hodene våre allerede) :oops:

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi satte datoen for ca 3-4 måneder siden tror jeg. men det var den absolutte datoen. vi hadde tenkt å gifte oss i juni først, 12 juni. men vi tenkte at august er mer sikkert sånn værmessig sett :ler: mer sjans for sol og varme da kanskje:) vi har vært forlovet i over 3 år og vært sammen i snart 6.

hmmmm vi vurderer sterkt å gifte oss 3 mars (03.03.03), skikkelig minneverdig dato eller? :ler: men det blir kanskje litt tidlig, Iset-mannen får kanskje litt panikk hehe. jeg venter arv rett rundt hjørnet, dersom den kommer snart tror jeg faktisk vi tar den stilige datoen!!!!!!!! hehe.

klem Iset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det spørs om han ikke får litt "hetta" da, ja....

03.03.03 er jo SKREKKELIG nært da, men det går jo helt sikkert å få fikset alt til da også.... Lykke til i allefall... :sjarmor:

Bananmannen fikk jo det han også, og satte jo først en dato i 2005, men etter at han hadde tenkt over det litt, så "gikk han med" på 2004....

(Det var han som fikk bestemme den endelige datoen - uten for mye innblanding fra meg - jeg hadde bare ønsker om å få det før skolen begynnte jeg)

Vi var begge veldig enige om å gifte oss i august, da dette er mnd begge har "drømt" om hele tiden, så mnd var ikke noe problem.....

*klem*

Chiquita

(Som er hjemme alene i kveld, noe som kan vises på mine innlegg her inne) :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha nei nå begynner jeg å lure på om jeg er blitt senil!!!! jeg mener jo ikke 030303, men 04.04.04!!!!!!! hehehe jeg kan godt skjønne du også synes det var litt tidlig, herregud det hadde vi aldri klart hahaha. nei jeg tror jeg må få meg litt søvn, for hjernen begynner å svikte her hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest, Mettis

Hei!

Jeg skal også gifte meg i 2004! (Har glemt passordet mitt inn hit....)

Jeg har vært her inne en del før, og er nå glad for å se at det er andre som skal gifte seg i 2004 også er her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg skal og gifte meg sommaren 2004! Vart så bra når eg endeleg kan seie at "eg skal gifte meg neste år". Har så smått byrja å tenke på kvar me skal ha vielsen og festen og sånn. Men eg har ikkje bestemt farven på serviettane og slikt enno :ler:

Eg gler meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg og:):) vi skal bestille kirke nå til sommeren, og sted for festen. vet iallefall hvilken kirke og hvor vi skal ha festen:) så er DET ordnet.

ja jeg også gleder meg sånn til jeg kan si "gifter meg til sommeren". det er så teit nå, "jo, jeg gifter meg neste sommer, ikke nå men neste, 2004". æsj hehe. men vi kan iallefall si "VI SKAL GIFTE OSS", og ha en fast dato for det:):)

klem Iset, som til tider er helt vill når jeg tenker på at jeg virkelig skal gifte meg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pjuh, Iset....

At det ikke var 030303, men 040404 - får plutselig LITT bedre tid da, ja :ler:

030303 er jo også på en mandag da, så .... *s*

hvor lang tid i forveien skal dere bestille kirke og lokale???

Jeg lurer på om det er avhengig av om en bor på en stor, eller liten plass....

Selv bor vi i ei lita bydg, og det er IKKE så mye som skjer i kirka her (mest begravelser, og de er jo ikke på lørdager), så jeg lurer på hvor lang tid i forveien en må bestille sånnt....

Tror nok det blir vi venter til nærmere jul igjen før vi bestiller sånnt....

Noe jeg synes er rart å tenke på, er at dette er det siste HELE året vi er sammen "bare" som kjærester *weeee* :sjarmor:

Og at vi skal gifte oss NESTE år er jo også "kjempespennende" å tenke på *krible krible*

Jeg lurer på hvor lenge vi klarer å holde "nyheten" hemmelig....

Og hva vi skal svare til de som spør...

(Folk vi kjenner spør ofte om vi ikke skal gifte oss, eller ha barn snart... Vi har jo begge delene på "planleggingsstadiet", så hva skal en svare da??? Får vel holde oss til at "jeg skal bli ferdig med skolen først" :hoho:

Hvem vet det hos dere, og hva svarer dere dersom noen spør???

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...