Gå til innhold

Hjelp! Selskapskjoler Tronheim

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Ansi_*
Skrevet

Hei hei alle sammen

Lurte på om noen fra Trondheim (eller noen som er kjent her) kunne hjelpe meg med noe.

Jeg skal i ett gullbryllup/70/75 -årsdag om ett par uker. Har fått beskjed om at det er meeeget fint selskap og jeg trenger en ny kjole.

Er det noen som kan fortelle meg hvor jeg kan finne dette i Trondheim?? Har bare i morgen å gjøre det på, så ville vært svært takknemmelig for svar.

Tenkte at en såpass stor by bør ha noen flotte butikker hvor de har noen fine kjoler, evt brudesalonger som selger selskapskjoler også?

Ville som sagt blitt veldig takknemmelig for svar.

Ha en fortsatt fin Onsdagskveld..

Klem

Ansi :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Kanelia
Skrevet

Oasis eller Lene V bruker å ha bra utvalg i penkjoler.

Skrevet

Skal du ha virkelig fin kjole har Sentrum Mote i Olav Trygvasonsgt et bra utvalg og de kan virkelig kjoler. Du får gode råd om passform og de er behjelpelige med tilpasning. Og kjolene er slettes ikke så "kjerringaktige" som butikken kan gi inntrykk av å være fra utsiden!

Skrevet
Skal du ha virkelig fin kjole har Sentrum Mote  i Olav Trygvasonsgt et bra utvalg  og de kan virkelig kjoler. Du får gode råd om passform og de er behjelpelige med tilpasning. Og kjolene er slettes ikke så "kjerringaktige" som butikken kan gi inntrykk av å være fra utsiden!

Jepp, de har masse kjempefine kjoler på Sentrum Mote (det er bare de andre klærne de har som er kjerringaktige).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...