Gå til innhold

Bursdagsgave i nytt forhold...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Har nettopp innledet et nytt forhold med en mann som straks fyller 29. Er usikker på hvor seriøst forholdet er, har ikke helt klarhet i egne følelser. Men jeg vet jeg er glad i han og ønsker å glede han med noe litt ekstra den dagen.

Jeg har tenkt og tenkt på hva jeg kan kjøpe, noe personlig men ikke for mye, om dere skjønner.

Har tenkt på alt fra vin og DVD til sengesett og klær. Nå er klærne ganske eksklusive, så det blir kanskje for mye å gi på et tidlig stadige i forholdet. Vil jo heller ikke skremme han, spesielt når jeg selv ikke vet for 100% sikkerhet hva jeg selv vil.

Han er av den klassiske typen som setter pris på design og kvalitet.

Hva kan man kjøpe, ville satt stor pris på forslag!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous
Skriv et lite eventyr til ham og les inn på en cd.

Det er det rareste jeg har hørt. Tror man skal være ganske spesiell både for å kunne gi, og for å kunne sette pris på en slik gave.....

- en fin genser

- eller hvis han bruker dress på jobb, kunne du kjøpe en fin skjorte og/eller et slips.

- boxershorts

- middag for to på en eller annen restaurant (du kan skrive på kortet at du skal spandere)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes Nelles forslag var godt jeg. Kjenner jeg henne riktig så klarer hun lett å gjøre det eventyret spennende, for skrive kan hun :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...