Gjest gjesta Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 Skal buksene nedi eller utenpå skoene i vinter? Ikke snakk om støvletter. Men slike litt høye converse og lignende
CheapChampagne Skrevet 11. oktober 2006 #2 Skrevet 11. oktober 2006 Synes "alle" går med buksa nedi jeg. Ikke helt fan av det selv, iallefall ikke på converse.
juliannae Skrevet 11. oktober 2006 #3 Skrevet 11. oktober 2006 Tror det er fritt fram, ta det som kler deg best Jeg har så korte bein at jeg må enten ha de under eller bare en brett på buksen, eller så ser det ut som jeg mangler beina
Gjest Norwegian Blue Skrevet 11. oktober 2006 #4 Skrevet 11. oktober 2006 Aldri nedi sko, men jeg putter buksa ned i sokkene hvis jeg skal ri, eller hjemme i joggebukse når jeg fryser akkurat der lufta kommer inn nede. Altså bare hvis det er mest praktiske Jeg har også buksa nedi støvletter. Det også av praktiske grunner, for det er varmere og buksa blir ikke våt/skitten.
Arkana Skrevet 11. oktober 2006 #5 Skrevet 11. oktober 2006 Utenpå, buksa nedi skoene ser bare teit ut.
Gjest gjesta Skrevet 11. oktober 2006 #7 Skrevet 11. oktober 2006 Utenpå, buksa nedi skoene ser bare teit ut. ← Men gud så deilig med tørr bukse
Svart Katt Skrevet 11. oktober 2006 #8 Skrevet 11. oktober 2006 Det er så dumt at det er så mange som er negative til bukse-i-sko-trenden for det er faktisk utrolig deilig å slippe å tenke på at buksekanten blir våt eller slitt! Det å bare kunne ta av seg skoene å være helt tørr er utrolig herlig. Kjempepraktisk! I Converse-sko, tja. I så fall blir det vel mer i sokken enn i skoen, men det er sikkert bra det også. Bedre enn å få slitt bukse/subbe.
Gjest Norwegian Blue Skrevet 11. oktober 2006 #9 Skrevet 11. oktober 2006 Skal buksene nedi eller utenpå skoene i vinter? Ikke snakk om støvletter. Men.. bruker ikke uansett de fleste støvletter og ikke sko om vinteren da? :klø:
Gjest gjesta Skrevet 12. oktober 2006 #10 Skrevet 12. oktober 2006 Men.. bruker ikke uansett de fleste støvletter og ikke sko om vinteren da? :klø: ← Jeg pleier faktisk å bruke joggesko Tenkte jeg skulle slå til i år å kjøpe vinter converse skoen, eller noe lignende.
Shoegal Skrevet 12. oktober 2006 #11 Skrevet 12. oktober 2006 Kommer helt an på skoene. Hvis jeg går med sneakers/Converse (som noen nevner), har jeg buksa utenpå. Går jeg med støvletter/støvler går buksa som regel oppi
Gjest Norwegian Blue Skrevet 12. oktober 2006 #12 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg pleier faktisk å bruke joggesko Tenkte jeg skulle slå til i år å kjøpe vinter converse skoen, eller noe lignende. Hvis det er de litt høye conversa med fôr inni du mener, brukes de med buksa oppi. Søstra mi (som er litt mer motebevisst enn meg) går med buksa oppi ihvertfall og har sett at andre også gjør det.
Shoegal Skrevet 12. oktober 2006 #13 Skrevet 12. oktober 2006 Hvis det er de litt høye conversa med fôr inni du mener, brukes de med buksa oppi. ← Enig
Gjest gjesta Skrevet 12. oktober 2006 #14 Skrevet 12. oktober 2006 Hvis det er de litt høye conversa med fôr inni du mener, brukes de med buksa oppi. Søstra mi (som er litt mer motebevisst enn meg) går med buksa oppi ihvertfall og har sett at andre også gjør det. ← Det er dem ja! Da blir det buksa oppi. Tørr og varm!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå