Gå til innhold

Bukser, utenpå eller nedi skoene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal buksene nedi eller utenpå skoene i vinter? Ikke snakk om støvletter. Men slike litt høye converse og lignende

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes "alle" går med buksa nedi jeg. Ikke helt fan av det selv, iallefall ikke på converse.

Skrevet

Tror det er fritt fram, ta det som kler deg best :)

Jeg har så korte bein at jeg må enten ha de under eller bare en brett på buksen, eller så ser det ut som jeg mangler beina :sjenert:

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Aldri nedi sko, men jeg putter buksa ned i sokkene hvis jeg skal ri, eller hjemme i joggebukse når jeg fryser akkurat der lufta kommer inn nede. Altså bare hvis det er mest praktiske ;) Jeg har også buksa nedi støvletter. Det også av praktiske grunner, for det er varmere og buksa blir ikke våt/skitten.

Skrevet

Utenpå, buksa nedi skoene ser bare teit ut.

Skrevet
Men gud så deilig med tørr bukse  ;)

:ler:

Skrevet
Utenpå, buksa nedi skoene ser bare teit ut.

Men gud så deilig med tørr bukse ;)

Skrevet

Det er så dumt at det er så mange som er negative til bukse-i-sko-trenden for det er faktisk utrolig deilig å slippe å tenke på at buksekanten blir våt eller slitt! Det å bare kunne ta av seg skoene å være helt tørr er utrolig herlig. Kjempepraktisk!

I Converse-sko, tja. I så fall blir det vel mer i sokken enn i skoen, men det er sikkert bra det også. Bedre enn å få slitt bukse/subbe.

Gjest Norwegian Blue
Skrevet
Skal buksene nedi eller utenpå skoene i vinter? Ikke snakk om støvletter.

Men.. bruker ikke uansett de fleste støvletter og ikke sko om vinteren da? :klø:

Skrevet
Men.. bruker ikke uansett de fleste støvletter og ikke sko om vinteren da? :klø:

Jeg pleier faktisk å bruke joggesko ;) Tenkte jeg skulle slå til i år å kjøpe vinter converse skoen, eller noe lignende.

Skrevet

Kommer helt an på skoene. Hvis jeg går med sneakers/Converse (som noen nevner), har jeg buksa utenpå. Går jeg med støvletter/støvler går buksa som regel oppi :)

Gjest Norwegian Blue
Skrevet
Jeg pleier faktisk å bruke joggesko  Tenkte jeg skulle slå til i år å kjøpe vinter converse skoen, eller noe lignende.

Hvis det er de litt høye conversa med fôr inni du mener, brukes de med buksa oppi. Søstra mi (som er litt mer motebevisst enn meg) går med buksa oppi ihvertfall og har sett at andre også gjør det. ;)

Skrevet
Hvis det er de litt høye conversa med fôr inni du mener, brukes de med buksa oppi.

Enig :)

Skrevet
Hvis det er de litt høye conversa med fôr inni du mener, brukes de med buksa oppi. Søstra mi (som er litt mer motebevisst enn meg) går med buksa oppi ihvertfall og har sett at andre også gjør det. ;)

Det er dem ja! Da blir det buksa oppi. Tørr og varm!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...