Gjest Hufsa Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 Kurs 1 Hvordan fylle opp et isterningbrett. Steg for steg, med lysbildefremvisning Kurs 2 Toalettpapir, er det sant at rullene gror på dopapirholderen ? Diskusjonsgrupper Kurs 3 Er det mulig å løfte opp toalettsetet før man urinerer, og går det an å urinere uten å treffe gulv, vegger og badekar? Praktiske øvelser Kurs 4 Grunnleggende forskjeller mellom skittentøyskurven og gulvet. Bildefremvisning og funksjonsbeskrivende diagram Kurs 5 Etter middag, kan oppvask løfte seg opp og fly inn til kjøkkenvasken ? Videoeksempler Kurs 6 Identitetskrise: Tap av din betydningsfulle halvdel. Helplinesupport og støttegruppe Kurs 7 Lære å finne ting, start med å se på de riktige plassene istedet for å snu huset på hodet mens du skriker. Samtale terapi Kurs 8 Å gi henne blomster er ikke skadelig for helsen. Grafikk og lydopptak Kurs 9 Ekte menn spør om veien når de har kjørt seg bort. Betroelser fra virkeligheten Kurs 10 Er det genetisk umulig å sitte rolig når hun lukeparkerer? Kjøre simulator Kurs 11 Lære å leve: Grunnleggende forskjeller mellom mor og kone. Onlineklasse og rollespill Kurs 12 Hvordan bli den perfekte handle-vennen. Avslapningsteknikker, meditasjon og pusteøvelser Kurs 13 Hvordan overvinne hjernesvinn når det gjelder å huske bursdager, årsdags-jubileum, andre viktige datoer og å ringe når du vet du blir sen. Hjernecellesjokk-terapi og full lobotomi Kurskilde: Tja... De fleste kvinner kjenner seg nok igjen, og kanskje noen menn...er vi heldige...
Miami Skrevet 11. oktober 2006 #2 Skrevet 11. oktober 2006 Nå fikk jeg meg en skikkelig god latter, Hufsa. Hvor tar du det fra? Lurer på om det fortsatt er ledige plasser? Har en mann som kunne trengt et oppfriskningskurs
Gjest hufse-tufsa Skrevet 11. oktober 2006 #3 Skrevet 11. oktober 2006 disse kursene går vel fortløpende?
Yme Skrevet 11. oktober 2006 #4 Skrevet 11. oktober 2006 Greit, greit... Alt det der var kjeeempe artige spøker! Utenom den HER: Kurs 3 Er det mulig å løfte opp toalettsetet før man urinerer, og går det an å urinere uten å treffe gulv, vegger og badekar? Praktiske øvelser Nå skal jeg fortelle en liten hemlighet om hvorfor man pisser utafor! Pikken er nemlig lagd sån at strålen ikke altid går nedover. Noenganger står den rett ut til sia, og andre ganger stårn oppover tilogmed... Innimellom er den også delt i 2! Så det her er faktisk alvorlige saker, å absolutt ikkenoe å tulle med. Jeg ser helst at nr 3 blir slettet.
mysan Skrevet 12. oktober 2006 #5 Skrevet 12. oktober 2006 Greit, greit... Alt det der var kjeeempe artige spøker! Utenom den HER: Kurs 3 Er det mulig å løfte opp toalettsetet før man urinerer, og går det an å urinere uten å treffe gulv, vegger og badekar? Praktiske øvelser Nå skal jeg fortelle en liten hemlighet om hvorfor man pisser utafor! Pikken er nemlig lagd sån at strålen ikke altid går nedover. Noenganger står den rett ut til sia, og andre ganger stårn oppover tilogmed... Innimellom er den også delt i 2! Så det her er faktisk alvorlige saker, å absolutt ikkenoe å tulle med. Jeg ser helst at nr 3 blir slettet. ← DETTE er grunnen til at man(n) bør sitte og tisse!!
Gjest hufse-tufsa Skrevet 12. oktober 2006 #6 Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Nettopp! Glimrende Yme. Du er en banebrytende mann, en pioner i det å sitte og tisse. Du har jo argumentert heftig hvorfor. Endret 12. oktober 2006 av hufse-tufsa
Yme Skrevet 12. oktober 2006 #7 Skrevet 12. oktober 2006 (endret) Nettopp! Glimrende Yme. Du er en banebrytende mann, en pioner i det å sitte og tisse. Du har jo argumentert heftig hvorfor. ← Man skal ikke sitte å tisse... Dassn bør heller bygges om! Det er den enkleste løsningen Endret 12. oktober 2006 av Yme
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #8 Skrevet 13. oktober 2006 Greit, greit... Alt det der var kjeeempe artige spøker! Utenom den HER: Kurs 3 Er det mulig å løfte opp toalettsetet før man urinerer, og går det an å urinere uten å treffe gulv, vegger og badekar? Praktiske øvelser Nå skal jeg fortelle en liten hemlighet om hvorfor man pisser utafor! Pikken er nemlig lagd sån at strålen ikke altid går nedover. Noenganger står den rett ut til sia, og andre ganger stårn oppover tilogmed... Innimellom er den også delt i 2! Så det her er faktisk alvorlige saker, å absolutt ikkenoe å tulle med. Jeg ser helst at nr 3 blir slettet. ← Oiii en pikk som er delt i to Hvordan gjør du det??. Kanskje min samboer kunne lært noe der
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #9 Skrevet 13. oktober 2006 Nå fikk jeg meg en skikkelig god latter, Hufsa. Hvor tar du det fra? Lurer på om det fortsatt er ledige plasser? Har en mann som kunne trengt et oppfriskningskurs ← Jeg fikk denne av en venninne..Jeg lo godt selv da jeg fikk den.. Min samboer syntes ikke den var såååå stilig
Dru Skrevet 13. oktober 2006 #10 Skrevet 13. oktober 2006 DETTE er grunnen til at man(n) bør sitte og tisse!! ← Eventuelt vente til ereksjonen er borte.
Gjest Hufsa Skrevet 13. oktober 2006 #11 Skrevet 13. oktober 2006 Eventuelt vente til ereksjonen er borte. ←
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå