tingeling Skrevet 11. oktober 2006 #1 Del Skrevet 11. oktober 2006 For to uker siden begynte jeg i et vikariat som er satt opp til å vare i 6 måneder, med mulig forlengelse. Nå viser det seg at stillingen overhodet ikke er det jeg har blitt forespeilet under intervju og skriftlig i oppdragsbekreftelsen. Det skulle være en manager stilling, men i realiteten sitter jeg og gjør forefallende arbeid av typen skrive brev og fylle ut skjemaer for andre. Jeg har egentlig en måneds oppsigelse, dvs at jeg må jobbe ut november hvis jeg sier opp nå. Men kan de kreve det når de ikke har holdt sin del av avtalen? Jeg er forbannet og ønsker å slutte slik at jeg kan fortsette å konsentrere meg om jobbsøking. (har lønn fra forrige jobb i noen måneder enda). (Jeg har spurt om hvilke ansvarsområder jeg etterhert skal ta over, og fått til svar at de ikke vet, men trenger litt hjelp med diverse... ) Er ikke dette avtalebrudd? Noen jurister som vet? Tingeling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå